برنامه جدی برای حمایت از قهرمانان/صدها حسن یزدانی در خانه های کشتی باید پرورش داده شوند
برنامه جدی برای حمایت از قهرمانان/صدها حسن یزدانی در خانه های کشتی باید پرورش داده شوند
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه ها برای حمایت از ورزشکاران گفت: وزارت ورزش برنامه جدی برای حمایت از قهرمانان دارد و در تلاش هستیم تا از خانه‌های کشتی صدها حسن یزدانی پرورش یابد.

به گزارش ندای تجن-سید حمید سجادی صبح جمعه در حاشیه بازدید از خانه کشتی حسن یزدانی در جویبار با اشاره به استعدادهای فراوان کشتی در جویبار گفت: صدها حسن یزدانی در خانه‌های کشتی باید پرورش داده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش برای حمایت از قهرمانان ورزشی اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی جدی صورت گرفته است.

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بازدید از سالن نیمه کاره ۵ هزار نفر جویبار با اعلام اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اختصاص می‌یابد، گفت: با پی گیری های وزارت ورزش قرار بود این سالن ورزشی قبل از المپیک به بهره برداری برسد ولی درنهایت سعی خواهیم کرد در بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

سجادی افزود :۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه در محاسبات در نظر گرفته شده است، ولی هزینه مازاد نیز برای اتمام این پروژه اختصاص خواهد یافت.

سالن چندمنظوره ورزشی حسن یزدانی در مساحت ۱۰ هکتار در جویبار در دست ساخت است که فاز اول آن ماه قبل افتتاح شده است. وزیر ورزش همچنین در منزل شهید حسن فقیهی شهید شاخص ورزشکار کشور در جویبار حضور یافت و یادبود کتاب زندگینامه این شهید را امضا کرد.

  • منبع خبر : مهر