رییس جمهور وارد مازندران شد
رییس جمهور وارد مازندران شد
آیت الله رئیسی در سفر هفدهم استانی وارد مازندران شد و مورد استقبال مسئولان مازندران قرار گرفت.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه 20 اسفند) وارد فرودگاه شهداء ساری شد و در بدو ورود، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.

مازندران مقصد هفدهمین سفر استانی رییس جمهوری است.

بازدید از برخی مناطق و طرح ها صنعتی و عمرانی و زیربنایی، شرکت در جلسه شورای عالی اداری، نشست با نمایندگان اقشار، دیدار با کارشناسان ارشد محیط زیست، نشست با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه های این سفر یک روزه است.

برای ارتباط مردم با رئیس جمهور، مجموعه ای در مرکز استان در نظر گرفته شده است که ارتباط مردم با دولت از طریق سامانه سامد ( 111 ) برقرار می شود.

همچنین میز خدمت، در دستگاه های مختلف برپا شده و مردم می توانند نامه های خود را با مراجعه به میزهای خدمت تقدیم رئیس جمهور نمایند و تیم ریاست جمهوری تا آخرین مکاتبه مردمی و تماس، پاسخگوی مردم خواهند بود و در استان حضور خواهند داشت.

وزرا هم در کنار نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، طبق برنامه های از پیش تعیین شده حضور یافته و مشکلات مردم را بررسی و در شورای اداری شهرستان‌ها گزارشی از سفر خود را اعلام و نیازها و مسایل مردم را انعکاس می‌دهند