رسالت شهدا انجام شد/امروز فرهنگ ایثار را ترویج کنیم
رسالت شهدا انجام شد/امروز فرهنگ ایثار را ترویج کنیم
به گفته فرماندار در مسیر انقلاب  و در تمام مقاطع دشوار، روحیه جهاد، ایثار و شهادت کشور را از آن گردنه‌های به سلامت عبور داد، آنچه رسالت شهدا بود اتفاق افتاد و آنچه امروز بر عهده نظام و حاکمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شهادت طلبی است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در آئین تجلیل از خانواده و فرزندان معزز شاهد  کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت دهه شهید برگزار شد با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، گفت: حکمرانی مقاومت و انتظار،  فلسفه انقلاب اسلامیست، که شهدا ، آزادگان و جانبازان عزیز ما آن را به درستی به منصه ظهور رساندند.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب  و در تمام مقاطع دشوار، روحیه جهاد، ایثار و شهادت کشور را از آن گردنه‌های به سلامت عبور داد، تصریح کرد:  آنچه رسالت شهدا بود اتفاق افتاد و آنچه امروز بر عهده نظام و حاکمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شهادت طلبی است.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه مزار شهدا ملجا عاشقان و دارالشفای آزادگان است، خاطرنشان کرد: شهدای ما سه ویژگی داشتند؛ ولایتمدار، مخلص و صادق بودند، بنا و گفتمان دولت سیزدهم نیز گره خوردن به نظام اندیشه‌ای و وصیت نامه شهداست.

نوبخت در پایان با بیان اینکه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  و مجموعه همکاران زحمت کش ایشان در شهرستان ساری شایسته تقدیر است، بیان کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جامعه فداکار ایثارگر در جمهوری اسلامی ایران، بسیار ارزشمند است و توفیق الهی به شمار می آید.