گلایه فعالان گردشگری نسبت به نامه‌ای درباره عدم صدور مجوز برگزاری تورهای مختلط
گلایه فعالان گردشگری نسبت به نامه‌ای درباره عدم صدور مجوز برگزاری تورهای مختلط
با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و از طرفی با هدف ایجاد شادی عمومی در جامعه، مسلما مسئولان می‌توانند تدابیری بیاندیشند که با درنظر گرفتن پروتکل بهداشتی و رعایت قوانین مورد نظر نهادهای امنیتی تورهای مجاز و خانوادگی در سطح استان برگزار شود.

ندای تجن-فعالان گردشگری برگزارکننده تورهای مسافرتی به تازگی نامه‌ای از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کردند که براساس آن از طرف پلیس اطلاعات امنیت عمومی نیروی انتظامی استان در خصوص عدم صدور مجوز اجرای تور مختلط اطلاع رسانی شده است.

براساس این نامه که به  دفاتر و شرکت‌های مسافرتی اطلاع رسانی شده است، آنان از برگزاری تور مختلط منع شده‌اند.

فعالان گردشگری استان معتقد هستند که برگزاری تور مختلط به صورت مجاز و خانوادگی مشکلی ندارد و بهتر است که اینگونه تورها را با تورهای غیرمجاز تفکیک کنند.

آنان خواستار رسیدگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شدند.

نگارنده معتقد است به دلیل شیوع بیماری کرونا چند سال است که دفاتر و شرکت‌های مسافرتی متحمل خسارت‌های بسیاری شدند و حتی برخی از دفاتر مجبور به تعطیلی شدند، با توجه به این شرایط نامناسب اقتصادی و از طرفی با هدف ایجاد شادی عمومی در جامعه، مسلما مسئولان می‌توانند تدابیری بیاندیشند که با درنظر گرفتن پروتکل بهداشتی و رعایت قوانین مورد نظر نهادهای امنیتی تورهای مجاز و خانوادگی در سطح استان برگزار شود.

عکس تزیینی است.