وفور کالا دربازار /21واحد برترحامی مصرف کنندگان مازندران معرفی شدند
وفور کالا دربازار /21واحد برترحامی مصرف کنندگان مازندران معرفی شدند
رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به اینکه طی بازدیدی که از فروشگاه داشتیم وفور کالا وجود دارد،گفت: اگرچه قیمت ها بالاست، اما مدیون زحمات تولیدکنندگانی است که در این شرایط سخت جنگیدند.

ندای تجن-حسینعلی قوانلو امروز صبح در هشتمین همایش معرفی واحدهای برتر حامی مصرف کنندگان که در سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار شد، با بیان اینکه در طول سال ۳همایش برگزار می کنیم که به دلیل کرونا نتوانستیم مدتی برگزار کنیم، ادامه داد: مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه بود که بیش از ۲۵۳میلیون دلار صادرات با رشد ۶۰درصدی نسبت به سال قبل داشتند و با همت اتاق بازرگانی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه همایش واحدهای تولیدی منتخب را در روز صنعت و معدن با حصور رییس خانه صمت برگزار و از واحدهای تولیدی نمونه تجلیل کردیم، افزود:واحدهای برتر حامی مصرف کنندگان هم زحمت تولید و هم تامین کالای مورد نیاز مصرف کنندگان را بردوش می کشند.
وی با اشاره به اینکه سهم صنعت استان در کیک اقتصاد مازندران هم اکنون و بر اساس آمار رسمی 1/16 در صد است ، گفت:این افزایش در حالی رقم خورده که همین سهم در سال 97 حدود 12 درصد بوده است.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز در این همایش، افزود: کمیته بررسی هشتمین همایش معرفی واحدهای برتر حامی مصرف کنندگان با همکاری سازمان صمت و سایر دستگاه‌های اجرایی از شهریورماه کار خود را آغاز کرد و ۵۰واحد برتر در استان انتخاب شدند که مورد بررسی کمیته منتخب قرار گرفتند که از این تعداد ۲۱واحد معرفی شدند.

سیاوش ابوالقاسمی بیان کرد: 5واحد تندیس طلایی و مابقی به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان انتخاب شدند.

اسامی واحدهای برتر بدین شرح است:

شرکت آرد نمونه جویبار،شرکت دانش بنیان مازرون فوم قائم،شرکت فرا گردش گستر بابلسر ( میزبان )،شرکت صنعتی بهپاک،گروه صنعتی ناب استیل،شرکت سیمان مازندران،شرکت سیم و کابل آمل،شرکت بریون گوشت آمل،شرکت کوچین،شیرینی لیلی،شرکت پلاستونیک
شرکت تکامل غذا ( قند کاترین )،شرکت فرآوری سبوس مازند،شرکت مهندسی ماشین گستر جویبار
،شرکت تولیدی صنایع پوشاک آویشن،شرکت کاغذ سازی قائمشهر،شرکت تولیدی ادوات کشاورزی هادی
مجتمع پروتئینی سلیمانی آمل،شرکت یزدان مطهر قائم وسطی ( هایپر آرین )،شرکت فولاد امین طبرستان و
شرکت پارس کاغذ نکا است.