سفره میزبانی اردوگاه شهید بلباسی برای ۱هزار نفر پهن می شود
سفره میزبانی اردوگاه شهید بلباسی برای ۱هزار نفر پهن می شود
سفره میزبانی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر هر روز برای ۱هزار زائر شهدای دفاع مقدس پهن می شود.

ندای تجن_سرهنگ جوادنصیری با بیان اینکه از چندماه قبل در چند محور پیگیر امورات پشتیبانی از راهیان نور بودیم، گفت:
یکی از محورها، مسئله ایاب و ذهاب زائرین بود که در این راستا با اداره کل حمل و نقل و پایانه استان و همچنین معاونت پشتیبانی اردویی جلساتی با محوریت قیمت و ایمنی اتوبوس ها برگزار کردیم.
وی به اقدامات لازم برای ایجاد ایمنی اتوبوس ها اشاره کرد که با همکاری سئولان راهور و معاونت ایمنی سپاه کربلا به اجرا درآمد.

نصیری با بیان اینکه برای بازسازی مناطق چند دستگاه کامیون و تریلی و امکانات مورد نیاز و همچنین در بحث خوراک، جیره غذای خشک را به سمت مناطق ارسال کردیم،ادامه داد:۸دستگاه اتوبوس برای خادمینی که در اردوگاه های مازندران فعالیت دارند،در نظر گرفتیم.

نصیری با اشاره به صنعتی کردن آشپزخانه اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر با هدف کاهش دورریز غذا و همچنین بالابردن کیفیت آن، اضافه کرد:با توجه به اینکه عمده اسکان زائرین در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر و شهید جعفرزاده اندیمشک است، امکانات خوابگاهی مثل پتو،ملحفه و دیگر وسایل لازم را برای زائر فراهم کردیم.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا با بیان اینکه برای کیفیت بخشی به خدمات دهی در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر یک سالن غذاخوری بزرگترمهیا کردیم،افزود:روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ وعده غذایی ( صبحانه،ناهار و شام) را تهیه و تحویل زائر می‌دهیم که ساماندهی توزیع غذا به زائران هم انجام می‌شود.

  • منبع خبر : قرارگاه شهید کابلی