مرادی‌فر سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری شد
مرادی‌فر سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری شد
طی حکمی از سوی جواد طالبی شهردار مرکز استان، احسان مرادی فر به سمت سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری منصوب شد.

ندای تجن_علیرضا حمیدی، معاون خدمات شهری شهرداری ساری در جلسه تکریم و معارفه سرپرست سازمان، با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدّظله ‌العالی) در خصوص اهمیت مسئله فرهنگ و ضرورت توجه ویژه به آن در دهه های اخیر، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از سال های ابتدایی دهه هفتاد، همین مسئله فرهنگ و ضرورت توجه ویژه به آن بود که در آن زمان کلیدواژه شبیخون فرهنگی توسط ایشان مطرح شد و مورد توجه موثرین حوزه های فرهنگی و اجتماعی قرار گرفت.

وی افزود: امروز نیز پس از گذشته چند دهه، واضح و مبرهن است که مهم ترین مسئله کشور همین مسئله فرهنگ و توجه به ظرفیت های فرهنگی است.

حمیدی گفت: ظرفیت های فرهنگی به فرموده رهبر انقلاب اولاً فرصت است؛ باید از این فرصت به نحو احسن بهره برداری شود؛ هر گونه کم کاری در این زمینه، این ظرفیت عظیم را به تهدید بدل می کند که عواقب آن گریبانگیر ما و نسل های آینده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری پیروی از منویات رهبری را لازم دانست و گفت: طبق دستور جواد طالبی شهردار محترم مرکز استان، برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید بیش از پیش، سبب‌ساز نشاط اجتماعی و پویایی شهروندان و شهر، مبتنی بر آموزه های دینی و اسلامی شود؛ چرا که اهمیت شهر پویا و زنده به پویایی فرهنگی و اجتماعی آن بوده که شهرداری ساری با نگاهی نو در این مسیر گام های بلند جدیدی برخواهد داشت.

در پایان این جلسه، حکم سرپرستی احسان مرادی فر ابلاغ و از زحمات سیامک حبیبی قدردانی شد.

  • منبع خبر : شهرداری ساری