یک بانو سرپرست سینما بهمن بهشهر شد
یک بانو سرپرست سینما بهمن بهشهر شد
انسیه یوسفی به عنوان سرپرست سینما بهمن بهشهر معرفی شد.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی امور سینمایی استان مازندران، دراين مراسم كه روز یکشنبه۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، نخستين مدیر بانوی مجموعه های سینمایی مازندران معرفی شد.

براساس این گزارش در جلسه امروز سید سعید پورقاسم مدیریت محترم امور سینمایی استان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و تبریک سال نو از اهمیت و ضرورت توان افزایی مدیران زن و لزوم به کارگیری زنان در موقعیت‌های مدیریتی تاکید و تربیت و پرورش مدیران زن آینده را از برنامه‌های این دفتر ذکر کرد.
در اين نشست مدير امور سینمایی در سخناني با قدرداني از پرسنل سینما بهمن بهشهر براي همکاری با مدیریت جدید و با تاكيد برضرورت هماهنگي و همكاري بين پرسنل و گسترش کنش تعاملی با دستگاه های فرهنگی مرتبط و اقشار مردم را براي توسعه و ترویج هنر سینما مفید دانسته و گفت: این دفتر نيز با كمك هاي خود از سینماها حمايت همه جانبه خواهد نمود.
سعید پور قاسم، تبديل وضعيت فعلی سینما بهمن بهشهر به یک سینمای مدرن را یک تکلیف اداری ، فرهنگی و گردشگری دانسته و ان را دارای اولویت اعلان نمودند.
ایشان در ادامه افزودند سینماهای تحت پوشش موسسه بهمن سبز چون متصل به نهادي غيردولتي و عمومي هستند بايد به فكر ايجاد منابع حمایتی پايدار باشند.

قابل توجه اینکه انسیه یوسفی با سال ها تجربه ی فعالیت در سینماهای ممتاز کشور از جمله پردیس سینمایی استان اصفهان وسینما سپهر ساری اکنون به عنوان سرپرست سینما بهمن بهشهر انتخاب گردیدند.