تقدیر استاندار مازندران از مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست مازندران
تقدیر استاندار مازندران از مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست مازندران
استاندار مازندران با صدور لوحی از خدمات و تلاش‌های مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست مازندران قدردانی کرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی‌پور با توجه به پایان دوره مدیرکلی حسینعلی ابراهیمی کارنامی در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، از خدمات او طی دوره مدیریتش با صدور لوح تقدیر قدردانی کرد که این لوح توسط حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران به مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست مازندران اهدا شد.

در لوح تقدیر اهدا شده توسط نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران نوشته شده است:

آقای حسینعلی ابراهیمی کارنامی

خدمتگذاری و مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را برعهده‌ی کسانی قرار داده که با عمل خالصانه‌ی خویش در مسیر خوشنودی و رضایت مردم گام برمی‌دارند.

بدینوسیله از خدمات جناب‌عالی در طول مدت مسئولیت تقدیر و تشکر نموده و از خداوند سبحان توفیق روزافزون شما را مسئلت می‌نمایم.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران امروز –سه‌شنبه ۳۰ فروردین- با حضور معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و حسینعلی ابراهیمی کارنامی پس از حدود ۶۵ ماه مدیرکلی در این استان، مسئولیت این دستگاه مهم را به عطاءالله کاویان تحویل داد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اهدای لوحی از سوی دکتر علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز از حسینعلی ابراهیمی کارنامی تقدیر شد.

از نکات قابل توجه این مراسم، نگاه کاملا مثبت حاضران در جلسه اعم از کارکنان حفاظت محیط زیست، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و حتی کنش‌گران محیط زیستی مازندران به عملکرد مدیریتی ابراهیمی کارنامی بود.

ابراهیمی با تجربه‌ای که از دوران مدیرکلی حفاظت محیط زیست در استان‌های فارس، سمنان و مرکزی کسب کرده بود و با توجه به تخصص و دانش محیط زیستی‌اش طی ۶۵ ماه اخیر توانست با وجود چالش‌ها و تنش‌های پرتعداد و برجسته محیط زیستی مازندران، عملکرد نسبتا راضی‌کننده‌ای را از نگاه کنش‌گران محیط زیستی و دوستداران محیط زیست از خود ثبت کند.

مسئولیت اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران از ۱۶ دی ۱۳۹۵ و پس از دوره مدیرکلی ناصر مهردادی به دکتر حسینعلی ابراهیمی کارنامی سپرده شد که حدود ۶۵ ماه مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بود.

عطاءالله کاویان که مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران شد عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری است و ریاست دانشکده منابع طبیعی و علوم کشاورزی ساری را در کارنامه دارد.