حضور هنرمندان در نمایشگاه‌ها سبب دلگرمی آنان می‌شود
حضور هنرمندان در نمایشگاه‌ها سبب دلگرمی آنان می‌شود
حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های صنایع دستی جدا از دستاوردهایی که دارد، در کنار ارائه و فروش کار هنری سبب دلگرمی هنرمند می شود.

ندای تجن-شهرام طالشی   یکی از هنرمندان رامسری است که در حدود 25سال  کار خوشنویسی بر روی چوب انجام می دهد .

وی در گفت‌و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه به دلیل علاقه به نقاشی از سال 69شروع به فراگیری هنر کردم، گفت:در طول 25سال گذشته اولیت کارم هنر است و چرخه زندگیم با هنر خوشنویسی بر روی چوب می‌گذرد.

این هنرمند در پاسخ به سئوال ما درباره تاثیر شیوع بیماری کرونا برروی فعالیت هنرمندان، افزود: شیوع کرونا بر روی صنعت توریسم در سراسر دنیا تاثیر منفی گذاشت، در دوسال اخیر بسیاری از هنرمندان کارهای هنری خود را کنار گذاشتند که خوشبختانه از پاییزسال گذشته فعالیت هنری جان گرفت و از عید خداروشکر بیشتر شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو نفر هستیم که هنر خوشنویسی برروی چوب را در استان انجام می دهیم، مردم هم به این هنر علاقه دارند و سفارش کار می دهند، اضافه کرد:حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های صنایع دستی جدا از دستاوردهایی که دارد، در کنار ارائه و فروش کار هنری سبب دلگرمی هنرمند می شود.

طالشی با اشاره به اینکه خط نستعلیق ما از نظر اسلوب نوشتاری یکی از زیباترین خطوط دنیاست ، افزود:هنر مقوله دلپذیر و خواستنی است که از علاقه‌مندان به هنر دعوت می کنم تا  کار خوشنویسی را یادبگیرند و انجام دهند.

این هنرمند در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم در سلامت باشند و هنر بیاموزند.

هنر آموز که از هنرمندی درگشایی کنی نه در ببندی.