دپوی زباله در شان شهر توریستی محمودآباد نیست
دپوی زباله در شان شهر توریستی محمودآباد نیست
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:دپوی زباله در شأن شهر توریستی و گردشگری محمودآباد نیست و باید نسبت به برطرف کردن این معضل اقدامات اساسی صورت گیرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ولی‌الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه‌شب در مراسم هیئت مذهبی بلال محمودآباد اظهار کرد: حماسه خرمشهر سرآغاز حماسه بزرگ قهرمانان کشور بود که پس از هشت سال جنگ نابرابر ذره‌ای خاک کشور را به دشمن ندادند و ایران امروز به‌عنوان محور مقاومت، قدرتمند است هرچند فراز و فرودهایی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری، افزود: دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیداری ارزشمند و ماندگار بود.

فرزانه خاطرنشان کرد: در مذاکرات هم بنا به رهنمودهای رهبری معطل نشست‌های وین نشدیم و با اقتدار کسب شده ، نتایج خوبی از مذاکرات وین در روزهای آینده به دست می‌آید و همچنین در مسائل سیاسی و اقتصادی هم بنا به رهنمودهای رهبری معطل نشست‌های وین نشدیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فشارهای بیرونی به قصد سرنگونی نظام اسلامی تمرکز را از مدیریت کشور می‌گیرد که باید همه تلاش کنیم تا مشکل نظام اداری کشور که از گذشته برجای مانده، تغییر کند تا گله‌مندی‌های مردم کمتر شود.

وی تاکید کرد: همه مسوولان باید بنا به وظیفه شرعی و قانونی و رهنمود رهبر معظم انقلاب برای رفاه مردم گام‌های بلند برداریم.

فرزانه درباره مسائل شهر محمودآباد یادآورشد: یکی از مشکلات مهم شهری تبدیل سه راهی ورودی شهر به چهارراه است تا پیشانی شهر دریا شود و موانع این اتفاق باهمه تنگ نظری‌ها مرتفع شده‌است و باید اجرای آن سرعت یابد.

وی تصریح کرد: دپوی زباله در شأن شهر توریستی و گردشگری محمودآباد نیست و باید نسبت به برطرف کردن این معضل اقدامات اساسی صورت گیرد.

این مسوول در خصوص مشکل کم‌آبی خاطرنشان کرد: مشکل آب آشامیدنی در شهرستان وجود دارد که منشأ آن عدم سرشماری درست مسکن در کنار نفوس است و اعتبارات تنش آبی برای رفع آنی مشکل آب منطقه در نظر گرفته شد ولی رفع دائمی و برنامه بلند مدت این مشکل مستلزم توجه جدی به احداث و تکمیل  سد هراز است.

فرزانه با اشاره به مشکلات کمبود برق یادآور شد: مشکل برق محمودآباد و غرب مازندران با احداث نیروگاه معلم کلا به طور کامل حل می‌شود که در دستور کار جدی قرار دارد اما مشکل برق شهرک صنعتی محمودآباد و روستاهای بخش مرکزی با تبدیل پست گلیرد مرتفع می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی درباره اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس عنوان کرد: در کمیسون برنامه و بودجه درخواست کردیم اعتبارات در اختیار نماینده را از همان سال اول برای توسعه حوزه‌های انتخابیه تخصیص دهند که خوشبختانه این مهم محقق شد و اختصاص اعتبار بهارستان در سال چهارم با رویکرد انتخاباتی نه رأی آور است نه توسعه آفرین، بنابراین در این دوره از مجلس اعتبارات را از ابتدای فعالیت برای رفع مشکلات کشور در اختیار گرفتیم.

وی در پایان در خصوص توسعه فرودگاه بیشه کلا گفت: توسعه فرودگاه بیشه کلا را معطل ساخت و ساز غیرمجاز در نزدیکی این فرودگاه کردند و اعتبار لازم برای گسترش فرودگاه بیشه کلا وجود دارد و با پیگیری‌های مجدانه به‌دنبال تحقق این امر مهم و توسعه آفرین شهرستان محمودآبادهستیم