۲۷۸داوطلب در آزمون تعیین صلاحیت آزمون گران آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران شرکت کردند
۲۷۸داوطلب در آزمون تعیین صلاحیت آزمون گران آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران شرکت کردند
آزمون تعیین صلاحیت آزمون گران آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با حضور ۲۷۸ نفر در ۱۲ حوزه آموزش فنی و حرفه ای استان به صورت الکترونیکی برگزار گردید .



به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، سید حسین درویشی مدیر کل گفت: این آزمون با هدف ایجاد وحدت رویه در انتخاب آزمونگران و بهبود و ارتقای کیفیت سنجش مهارت در روز جمعه ششم خرداد ۱۴۰۱ برگزار گردید.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در تعریف آزمونگران عملی بیان داشت : فرد دارای صلاحیت علمی، تجربی، فنی و حرفه ای در رابطه با برگزاری آزمون عملی بر اساس استاندارد ارزشیابی است که در چارچوب خاص تعیین می‌شود و به دو دسته آزمون گران درون سازمانی و برون‌سازمانی تقسیم می‌شوند.
وی مربیان مراکز دولتی و خصوصی ،خبرگان حرفه ای بازار کار ، استادکاران مهارتی پیشکسوتان ، کارشناسان و متخصصین صنایع، صنوف، اتحادیه ها ، تعاونی ها و اساتید دانشگاه و مراکز علمی آموزشی و پژوهشی را جامعه هدف این آزمون معرفی نمود .
لازم به ذکر است نتایج این آزمون روز شنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۱ ، در سامانه اعلام نتایج به آدرس www.azmoon.portaltvto.com اعلام خواهد شد