اهمیت ساخت عادت‌های خوب در زندگی برای تحقق اهداف
اهمیت ساخت عادت‌های خوب در زندگی برای تحقق اهداف
علی اکبر باطانی بر اهمیت ساخت عادت های خوب به متظور تحقق اهداف زندگی تاکید کرد.


به گزارش ندای تجن_مدیر ارشد بیمه عمر و زندگی پاسارگاد دیروز عصر در همایش قاضی تشخیص رفتار که در محل سالن اجتماعات دانشکده فنی امام محمد باقر (ع)ساری برگزار شد ، با بیان اینکه زندگی ترکیبی از کار و خدمت است،گفت:خداراشاکرم که کار من و شما را مذاکره بیمه های زندگی قرار داد.

باطانی با اشاره به اینکه سازمان فراگامان رتبه یک کشور را دارد،افزود:اعضای فراگامان از کیش تا شمال و از مرکز تا سیستان و بلوچستان در فعالیت شرکت مشارکت دارند و کارآفرینی ۲۳هزار نفره در کشور شکل گرفت.
وی با بیان اینکه بیش از ۷۰دفتر در سطح کشور داریم،ادامه داد:زیرساخت‌های فراگامان به اندازه زیرساخت‌های کمپانی در صنعت بیمه است.
باطانی کلاس های اموزشی را یکی از مقدس ترین مکان‌هابرای یادگیری تغییرات عنوان کرد و افزود:ما پیش از کار کردن نیاز به آگاهی داریم ،وقتی آگاه شدیم باید کار کنیم.
وی افزود: شرکت فراگامان صنعتی برای ساختن رهبرانی در سطح کشور معرفی کرد که اگر بیمه هم نباشد در سایر صنایع بتوانند کار کنند.

این کارشناس با بیان اینکه آموزش همیشه باید با شادی همراه باشد،ادامه داد:شادی همراه با ترشح دوپامین است و سبب فعالیت بیشتر می شود.
وی با اشاره به نقش افرینی ۳عامل اراده ،انگیزه و عادت در شکل گیری رفتار ،گفت :عادت ها نقش مهمی در رفتار دارند به طوری که اگر عادت ها در مغز ما پدید نمی آمد مجبور بودیم بخش زیادی از کارهای کوچک را دوباره یادبگیریم.
مدیر ارشد بیمه عمر و زندگی پاسارگاد افزود:عادت به وجود می‌آید تا بیشتر کارهای بی ارزش را به ناخودآگاه بسپاریم و بتوانیم درباره مسایل مهم فکر کنیم.
وی با اشاره به اینکه عادت های پشت سرهم سبب رسیدن به هدف می شود،اضافه کرد:عادت بسیار مهم تر از اهداف هستند و کسی که هدف های بزرگ و عادت های بزرگی دارد دو بال پرواز برای رسیدن دارد.:هر زمان از نتیجه ای که می بینیم راضی نیستیم باید به پشت آن یعنی عادت ها بنگریم.

باطانی با بیان اینکه اهداف فقط جهت و خواسته ما را مشخص می کند،ادامه داد: اما عادت های ما رسیدن یا نرسیدن به اهداف مون را مشخص می کنند.عادت ها مانند لباس ماست،همان طوری که هر فردی که لباس خوب بپوشد به موفقیت می‌رسد ما نیز باید عادت های خوب بسازیم تا به آزادی مالی برسیم.
وی بر اهمیت مطالعه در شکل گیری عادت های خوب تاکید کرد و افزود:عادت به مطالعه، هنر انسان های بزرگ است، لازم است عادت به یادگیری را یکی از عادت های زندگی تان کنید.
باطانی با بیان اینکه ما باید هر روز آگاهی مان را افزایش دهیم،ادامه داد:درختان بزرگ در باند پرواز هر انسان وجود دارد تعداد افراد محدودی هستند که این درختان بزرگ که همان عادت های بد هستند را می برند و پرواز می کنند.