احزاب در حل مشکلات اساسی استان به کمک دولت بیایند
احزاب در حل مشکلات اساسی استان به کمک دولت بیایند
روح الله سلگی در نشست با احزاب استان با عنوان اینکه تلفیق اندیشه و تضارب آراء به رشد جامعه و بلوغ اجتماعی کمک می کند، گفت: احزاب در حل مشکلات اساسی استان به کمک دولت بیایند. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، روح الله سلگی در نشست با احزاب استان با عنوان اینکه تلفیق اندیشه و تضارب آرا به رشد جامعه و بلوغ اجتماعی کمک می کند، افزود: حسب تاکید رهبر معظم انقلاب باید تلاش کنیم فاصله بین آنچه که امروز انقلاب اسلامی باید داشته باشد و آنچه که در عمل تحقق یافته کمتر بشود که این بزرگترین آرمان ماست که شاهد این باشیم روزی در کشور ما برای مناصب سبقت جویی در کار نباشد و صرفا تلاش برای رشد و تعالی کشور باشد.

وی با اشاره به این که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص وحدت همه گروه ها در جهت حفظ و تعالی آرمان های انقلاب از جمله رسالت هایی است که رسانه ها بر دوش دارند، گفت: حقیقتا امروز از همه جناح های مختلف زیر این سقف جمع شدند که نیروهای های انقلابی  هستند و قلب شان برای ایران می تپد و آنچه که حاج قاسم را به درجه اعلایی از اخلاق و محبوبیت، مردم دوستی و عشق دو سویه نزد مردم رساند، اخلاص و نگاه فراجناحی و مشی انقلابی سردار شهید سلیمانی بوده است.

سلگی اظهار کرد: دیار علویان از گذشته تا امروز ملجاء و پناهگاه امامزادگان بوده است و برای استقرار حکومت شیعه این دیار شهدای زیادی را تقدیم کرده است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: در دولت سیزدهم تکریم و اخلاق شعار اصلی است و بر همین اساس دفتر ما نیز به روی همه احزاب باز است و تاکید این دولت بر ارتباط مردمی است و نگاه برابر نسبت به همه داریم. 

روح الله سلگی با اشاره به اینکه از جوانان در منصب بخشداری استفاده خواهد شد و حسب دستور استاندار مازندران، بخشداران باید جوان و پای کار باشند و از نخبگان دانشگاهی استفاده می کنیم و در این راستا چهره های زیادی را شناسایی کردیم، یادآور شد: برای اولین بار ستاد استانداری دارای برنامه راهبردی خواهد شد. طی سال های گذشته ستاد استانداری از دارا بودن برنامه برای چشم انداز و طرح آمایش محروم بوده است. ساحل مازندران طی 43 سال اخیر به همین شکل اداره شده است و یک نعمت خدادادی تبدیل به تهدید شد و باید با کمک احزاب این وضعیت را سامان ببخشیم.

وی در پایان گفت: احزاب در حل مشکلات اساسی استان به کمک دولت بیایند چرا که پیشرفت حق مردم مازندران است اما بسیاری از ناهنجاری ها حق مردم ولایتمدار استان نیست.