آسمانی صاف در روزهای آینده داریم
آسمانی صاف در روزهای آینده داریم
روزهای آینده آسمانی صاف در استان مازندران خواهیم داشت.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز چهارشنبه 1/4/1401 تا روز سه شنبه 7/4/1401 به شرح زير پيش بيني مي‏شود. ضمناً تغییرات احتمالی در بولتن پیش ‏بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

به گزارش ندای تجن براساس اخبار دریافتی از هواشناسی مازندران در روز پنج شنبه 2تیرماه سال جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شد که بیشینه دما در مناطق غربی : بین 26 تا 29 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی: بین 29 تا 33 درجه سلسیوس است.

در روز جمعه 3 تیرماه آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر ، وزش باد و در نیمه غربی با رگبار پراکنده خواهیم داشت که بیشینه دما در مناطق غربی : بین 25 تا 28 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی: بین 28 تا 32 درجه سلسیوس خواهد بود.

در روزهای شنبه و یکشنبه 4 و 5تیرماه سال جاری آسمانی صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما – عصر یکشنبه با افزایش ابر ، وزش باد و در غرب با رگبار پراکنده پیش بینی می شود.
بیشینه دما در مناطق غربی: بین 27 تا 30 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی: بین 30 تا 34 درجه سلسیوس

در روزهای دوشنبه و سه شنبه 6 و 7تیرماه سال جاری هم آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابرخواهیم داشت که بیشینه دما در مناطق غربی: بین 27 تا 29 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی: بین 29 تا 33 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

  • منبع خبر : هواشناسی مازندران