تشریح فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی و اجتماعی طرح سالم‌سازی دریا
تشریح فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی و اجتماعی طرح سالم‌سازی دریا
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران،گفت: طرح سالم سازی دریا از۲۹خرداد آغاز به کار کرد که در اجرای آن روزانه 624 مامور اعم از پلیس های تخصصی و ستادی و همچنین 300 همیار پلیس زن نیز در اجرای این طرح بکارگیری می شوند


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: راه اندازی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی طرح سالم سازی دریا گامی موثر در جهت توسعه نظم و امنیت در سواحل دریا است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” سید جعفر  ساداتی” در ارتباط تلفنی با برنامه زنده تلویزیونی ” گفتگوی ویژه خبری ” شبکه تبرستان مرکز سیمای مازندران به تشریح اقدامات و فعالیت های قرارگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس در طرح سالم سازی دریا پرداخت .
وی گفت: موضوع مقابله با ناهنجاری ها در سواحل دریا از جمله موضوعات مهمي است كه فراجا با راه اندازی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی با اقدامات سلبی و ایجابی در کنار سایر دستگاه های متولی امر دریا در حوزه برقراری نظم و امنیت در سواحل اقدام می کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران با تاکید بر اینکه طرح سالم سازی دریا از 29 خردادماه در 3 استان شمالی کشور آغاز شد، گفت: در 473 کیلومتر طول نوار ساحلی حوزه استحفاظی استان مازندران ، 356 نقطه حادثه خیز و شنا ممنوع به همراه 34 منطقه اجرای طرح شنا وجود دارد.
وی از وجود 91 منطقه تفرجگاه 4 شهرک ساحلی دارای اهمیت و 120 شهرک خصوصی در این استان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح سالم سازی دریا روزانه 624 مامور اعم از پلیس های تخصصی و ستادی و همچنین 300 همیار پلیس زن نیز در اجرای این طرح بکارگیری می شوند
سرهنگ ساداتی با تاکید بر اینکه پلیس با تفریحات سالم مخالفتی ندارد، گفت: هر جا بستری برای هنجارشکنی فراهم و باعث نارضایتی مردم شود، پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با آن برخورد خواهد کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات ایجابی پلیس در سواحل و تفرجگاه ها از تعامل و همکاری با سازمان ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی خبر داد و افزود: تشکیل کمیته اطلاع رسانی در قرارگاه فرهنگی و اجتماعی و طرح ریزی برنامه های فرهنگی برای اجرا در سواحل از جمله اقدامات در این حوزه است.