راه‌اندازی شبکه همیاران مردمی دولت/80واحد نانوایی در ساری متعلق به 6الی 7نفر است
راه‌اندازی شبکه همیاران مردمی دولت/80واحد نانوایی در ساری متعلق به 6الی 7نفر است
نوبخت در جلسه امروز به بیان برخی از مسایل و مشکلات شهرساری پرداخت وبر ایجاد همدلی و انجام فعالیت انقلابی تاکید کرد.

به گزارش ندای تجن-فرماندار ساری در جلسه امروز شورای اداری در محل سالن اجتماعات این نهاد با بیان اینکه نهضت خدمات رسانی به مردم در همه دستگاه‌ها باید اجرایی شود، گفت:قرار است در فرمانداری ساری تحول عدالت محور در شبکه همیاران مردمی دولت با حضور نخعی مشاور امور جوانان شکل گیرد و مردم را در امور مشارکت دهیم.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر ترویج تعهد و امید آفرینی در بین مردم، افزود:راه تحول با فریب دادن مردم متفاوت است، نباید برای آینده سیاسی خود کار کنیم و دنبال کیسه دوختن برای شعار تحول باشیم و آنچه برای ما مهم است مردم و انقلاب است.

وی افزود:در این روزها گاهی تبلیغات‌چی‌ها تحول و تغییر برای مردم را زیر سئوال می‌برند، در همین ساری پروژه‌هایی را افتتاح کردیم که راه دسترسی به برق ندارندو چهره شهر را زیر سئوال می‌برد وکسانی که مدعی هستند در آن جا حضور داشتند.

نوبخت با بیان اینکه در نظام اسلامی کار کردن برای خود ممنوع است و باید برای مردم و انقلاب کار کرد، ادامه داد:ما مخالف حضور سرمایه‌گذار در ساری نیستیم اما باید اصول را رعایت کنیم و نباید اگر فردی وارد شهر ما شد برخی منابع را برای آینده سیاسی خود هزینه کنیم.

فرماندارساری افزود: پرونده‌های حوزه صنعت و کشاورزی باز شده و پروژه‌های نیمه فعال در شهرک صنعتی و بخش‌ها را به ریز مورد بررسی قرار دادیم اما برخی مداخلات بی‌مورد سبب می‌شود که پرونده‌های باز به نتیجه نرسد.

نوبخت با بیان اینکه در تلاش برای به سرانجام رساندن پرونده‌ها با همدلی و وحدت هستیم،گفت:از همه دستگاه‌هامی‌خواهیم تا اهتمام جدی در مدیریت مصرف برق داشته باشند.

نمایندگان در مجلس پیگیر سازمان عمران سواحل باشند

وی با تاکید بر لزوم همکاری و فعالیت تمامی دستگاه‌ها و کمیته‌ها در خصوص طرح سالم سازی دریا، ادامه داد: تکلیف ساحل باید روشن شود، در سال گذشته موضوع سازمان عمران سواحل مطرح بود انتظارما از نمایندگان این است که در مجلس داد بزنند و تکلیف طرح دریا را روشن کنند.

نوبخت افزود:در سال جاری می‌خواهیم با ارزیابی درست طرح‌ها را به کسانی که اهل فعالیت هستند، بسپاریم.

80واحد نانوایی در ساری متعلق به 6الی 7نفر است

وی با بیان اینکه موضوع تنظیم بازار ونظارت بر نانوایی‌ها را باید جدی بگیریم، ادامه داد:683نانوایی در سطح شهرساری داریم که 403 واحد شهری و 281واحد روستایی هستند و از این تعداد، 80واحد نانوایی متعلق به 6الی 7نفر است و ماهی 1هزار کیسه آرد را این تعداد می گیرند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه بازرسی‌ها توسط سازمان صمت و جهادکشاورزی باید صورت گیرد، افزود: اما ما همه مسایل را زود نمی توانیم حل کنیم چون این اتفاقات در یک دو دهه گذشته رخ داد،افرادی که در گذشته مسئولیت فرمانداری داشتند باید پاسخ دهند.

پرونده‌های فرهنگی باید باز شود

وی بر اهمیت توانمندسازی مردم ساکن در مناطق آسیب دیده تاکید کرد که با همکاری بهزیستی و سایر نهادها در حال انجام است.

نوبخت با بیان اینکه گرامی داشت مناسبت‌ها و انجام برنامه‌های فرهنگی را باید جدی بگیریم، اضافه کرد: ستاد هفته غدیر در حال برنامه ریزی برنامه‌هاست که باید همکاری لازم صورت گیرد.

فرماندار ساری افزود:پرونده‌های حوزه فرهنگی باید باز شود و همه دستگاه‌های اجرایی  و نمایندگان آنان مکلف هستند تا این برنامه‌ها را جدی بگیرند.