جشن “ولایت علوی اکمال دین نبوی” در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود
جشن “ولایت علوی اکمال دین نبوی” در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر تا عید قربان جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی در 280 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در طول سال برنامه های متفاوتی در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کند که در این دهه جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی را در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه به مناسبت عید بزرگ غدیر تا عید قربان جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی در 280 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود، افزود: در قالب این طرح مراسم قرائت دعای عرفه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برپایی نماز عید قربان در امامزادگان مازندران بیان کرد: ایستگاه‌های ذبح گوسفند در برخی از بقاع متبرکه شاخص استان با حضور گروه‌های دامپزشکی برپا می‌شود.
حیدری برگزاری جشن میلاد امام هادی(ع)، برپایی کاروان‌های شادی شمیم ولایت، تجلیل از سادات، برگزاری جشن‌های شاد آسمانی، برگزاری همایش بانوان ولایی و طرح اطعام غدیر را از جمله برنامه‌های اوقاف مازندران در در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.
وی گفت: ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
انتهای پیام/