نشست هم‌اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد با مدیران رسانه مازندران
نشست هم‌اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد با مدیران رسانه مازندران
نشست هم اندیشی مدیران روزنامه های محلی و نمایندگان خبرگزاری های فعال استان برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دراین نشست که با حضور مدیر کل و مدیران روزنامه های محلی و نمایندگان خبرگزاری های فعال استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، حسین جوادی با اشاره به ظرفیت بزرگ رسانه‌ای استان گفت: رسانه‌ها اگر مقتدر و تاثیرگذار باشند جایگاه خود را در جامعه باز میکنند .وی افزود: از ظرفیت بزرگ رسانه‌ای باید به نفع توسعه همه جانبه استان استفاده کرد، که در این بخش غفلت هایی که شده است باید برطرف شود۰ جوادی تصریح کرد از رسانه‌ها می‌خواهیم ما را در مسیر درست راهنمایی کنند تا موانع کاذب را از بین ببریم .

وی همچنین گفت :ما از نقد استقبال خواهیم کرد و ازحضور رسانه‌ها برای برون رفت از مشکلات این بخش و بخش‌های فرهنگی و هنری استان بهره خواهیم برد و همچنین خواستار ارائه راهکار برای رفع مشکلات خواهیم بود. جوادی ادامه داد روزنامه و خبرگزاری تخصصی ورزشی منحصر به استان مازندران از ملزومات است .
پیش از سخنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیران مسئول روزنامه های محلی و نمایندگان خبرگزاری های فعال استان مسائل و مشکلات خود را در خصوص تقسیم عادلانه آگهی های ثبتی، مالیات، تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها با حسین جوادی در میان گذاشتند.
در پایان مقرر شد تا این جلسه ماهانه در خصوص مسائل گوناگون حوزه رسانه‌ای استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود۰