نمایشنامه شب سوئیت به چاپ رسید/ کتاب نمایشنامه «حامد مربوط صادق» هنرمند محمود آبادی در زادگاهش رونمایی شد
نمایشنامه شب سوئیت به چاپ رسید/ کتاب نمایشنامه «حامد مربوط صادق» هنرمند محمود آبادی در زادگاهش رونمایی شد
نمایشنامه «حامد مربوط صادق» که در مجموعه ای شامل سه اثر ( پذیرفته شده در نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته‌ها) با عنوان « شب سوئیت» توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ رسید، در شهرستان محمودآباد رونمایی شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران عصر چهارشنبه ۲۲ تیر ماه سال جاری با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان استانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد، کتاب نمایشنامه شب سوئیت رونمایی شد.

گفتنی است این مجموعه مشتمل بر سه نمایشنامه می باشد که در نخستین جشنواره گلدسته‌ها به عنوان آثار منتخب با عنوان « شب سوئیت» توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ رسید.
علیرضا پاکبین معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری مازندران طی سخنرانی کوتاهی در این برنامه به قابلیت ها و پتانسیل های هنری و هنرمندان محمودآباد اشاره کرد و گفت: این شهرستان به رغم اینکه در ظاهر منطقه کوچکی است اما فعالیتهای فرهنگی بسیار و هنرمندان پویا و نامداری دارد.
وی با اشاره به سیاست تمرکز زدایی حوزه هنری مازندران افزود: این مرکز علیرغم استقرار در مرکز استان و نداشتن دفاتر شهرستانی، به دنبال اجرای برنامه های متنوع هنری و فعالیت در سراسر استان جهت جذب حداکثری پتانسیل هنری و ایجاد جریان سازنده فرهنگی در عرصه هنر انقلابی و هنر متعهد می باشد.

پاکبین در پایان گفت: اخیرا در حوزه هنری مازندران (و در بخش نمایش) علاوه بر کتاب شب سوئیت از کتابهای نمایش خلاق سرکار خانم عاطفه قاسمی و رسول ترک نوشته علی عظیمی نیز رونمایی شد.
حامد مربوط صادق ( فارغ‌التحصیل رشته عکاسی و فیلمسازی، نویسنده، کارگردان و سرپرست گروه نمایشی وازیک محمودآباد) نیز پیش از آیین رونمایی ضمن قدردانی از حوزه هنری، جشنواره گلدسته‌ها را فرصتی برای تولید متون نمایشی و حمایت از فعالان و هنرمندان علاقمند به نویسندگی عنوان کرد و گفت: این جریان برای کسانی است که از مراکز فرهنگی هنری متمرکز در استان و یا کشور دور هستند فرصت عادلانه ای ایجاد میکند.
شایان ذکر است که برنامه مذکور به همت و همکاری موسسه فرهنگی هنری آوای جانان دل شدگان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد و حوزه هنری مازندران برگزار شد.