دور دوم اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در مازندران برگزار می شود
دور دوم اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در مازندران برگزار می شود
دور دوم اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان، تماشاخانه‌ی سیار کانون، میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان مازندران شد.
بر همین اساس در دور اول برنامه تماشاخانه سیار با اجرای برنامه‌های نمایشی، جنگ شادی، مسابقه، پخش انیمیشن و اهدای جوایز همراه بود که مورد استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و مسوؤلان شهری و روستایی قرار گرفت.
در همین خصوص این برنامه‌ها در دور اول اجرای استانی از 15 تا 21 تیر ماه سال جاری با 9 اجرا در شهرهای: شیرگاه- بهشهر- ساری- جویبار- بابل- ایزدشهر و رویان برگزار شده است.
گفتنی است: قرار است دور دوم اجرای تماشاخانه سیار در مازندران از 29 تیرماه تا 5 مرداد با 17 اجرا در شهرهای: تنکابن – نشتارود- مرزن آباد- هچیرود- چالوس – کلاردشت- نوشهر- محمودآباد- آمل- فریدونکنار- بابلسر- کیاسر- قائمشهر- ساری- کتالم و رامسر میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های عزیز باشد.
تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی در سراسر کشور، به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها می‌پردازد .