افتتاح دفتر و مهمانسرای مرکز امور سینمایی مازندران
افتتاح دفتر و مهمانسرای مرکز امور سینمایی مازندران
دفتر جدید و مهمانسرای مرکز امور سینمایی استان افتتاح شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط‌عمومی امور سینمایی استان دفتر جدید و مهمانسرای این مرکز با حضور رئیس حوزه هنری مازندران افتتاح گردید.
سید سعید پور قاسم، مدیر امور سینمایی استان مازندران در توضیح این خبر اشاره کرد این افتتاح با هدف توسعه و تجهیز دفتر امور سینمایی با عنایت به گسترش تعاملات بین سازمانی و ایجاد مهمانسرای این نهاد فرهنگی و هنری با رویه گسترش ارتباط و حضور هنرمندان و هنرپیشگان خارج از استان صورت پذیرفت.
پور قاسم، فاز اول توسعه و تجهیز دفتر امور سینمایی و مهمانسرای استان را در راستای گسترش خدمات رسانی وساخت، توسعه و تجهیز سینماهای سطح استان اعلام کرد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:با افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی استان (مهر همافران) در نوشهر که در ماه جاری صورت پذیرفته بود گامی نسبتا خوب در جهت افزایش سرانه سینما و ارتقای سطح رفاه و گردشگری عمومی برای این خطه فرهنگ خیر برداشته شد که انشالله با توجه به پردازش موجود در آینده ای نچندان دور شاهد افتتاح پردیس های سینمایی دیگری در سطح استان خواهیم بود.
لازم به ذکر است پورقاسم از صاحبان فن ، هنرمندان و عموم دلسوزان هنر فخیم هفتم جهت ارائه نظرات کارشناسانه ،تدقیق و تفاهم آرا در این دفتر دعوت بعمل آورد.