طرح توسعه امامزادگان در استان به شرایط مطلوب رسید
طرح توسعه امامزادگان در استان به شرایط مطلوب رسید
مدیرکل اوقاف مازندران، گفت: طرح توسعه امامزادگان استان مازندران با پیگیری و تلاش‌های انجام شده و کمک خیران امروز به سرانجام مطلوب رسیده است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در مراسم محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از نخبگان قرآنی استان مازندران و بهره‌برداری از فاز نخست طرح توسعه شبستان امامزاده عباس(ع) ساری که با حضور استاندار مازندران برگزار شد،اظهار کرد: طرح توسعه امامزاده عباس(ع) ساری به صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
حیدری تصریح کرد: فاز نخست طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس ساری امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در برخی از امامزدگان به ویژه امامزاده عبدالله آمل وجود داشت، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حال حاضر هر مسئول استانی و یا ائمه جمعه که در این مجموعه حضور پیدا می‌کنند نسبت به اقدامات انجام شده ابراز رضایت و زبان قدردانی دارد.
مدیرکل اوقاف مازندران، یادآور شد: این پروژه و 128 پروژه‌های امامزادگان در سطح استان مازندران امروز به سرانجام مطلوب رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به همکاری، سپاه کربلای استان، سپاه قدس و خیران، گفت: در برخی از امامزاده‌های شاخص به ویژه امامزاده عبدالله آمل کمک‌های زیادی برای رفع مشکلات این مجموعه به مجموعه اوقاف استان شده است.
حیدری در ادامه به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح امامزاده‌های استان، افزود: نصب ضریح و فعالیت‌های عمرانی در مجموعه امامزاده‌های استان در حال انجام است و گزارش کاری هم در این زمینه تهیه کردیم.
وی در ادامه به برخی شبهات ایجاد شده در فضای مجازی درباره تعداد امامزاده‌ها مطرح شود، گفت: ما حق ارائه خدمات به امامزاده‌ای که ثبت نشده باشد نداریم و اصلا امامزاده فاقد ثبت در سطح استان نداریم.
مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی رئیس جمهور برای برون رفت مشکلات این روزهای کشور، گفت: این سید بزرگوار امروز برای شب و روز نمی‌شناسد و امروز رئیس جمهور بهترین الگو برای خدمت رسانی در سطح کشور است.
وی تصریح کرد: هر فرد در هر لباسی برای توسعه کشور و ارائه خدمات با نیت خالص و الهی گام بردارد نامش ماندگار می‌شود.
مدیرکل اوقاف مازندران، اضافه کرد:شهید رجایی با 28 روز خدمت به دلیل نیت خالصانه یک الگوی ماندگار صبر و تلاش در کشور نام گرفته است.
انتهای پیام/