نگاه فرمانداری فریدونکنار به آموزش‌های مهارتی حمایتی است
نگاه فرمانداری فریدونکنار به آموزش‌های مهارتی حمایتی است
فرماندار فریدونکنار گفت:نگاه ما به آموزش‌های مهارتی زیرساختی ، تسهیل گرایانه و حمایتی است که برای گسترش آن از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم نمود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، به مناسبت هفته دولت، شورای مهارت شهرستان فریدونکنار با حضور سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران و به ریاست کوروش ابراهیم نژاد فرماندار و رئیس شورای مهارت این شهرستان و روسای ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کوروش ابراهیم نژاد رییس شورای مهارت فریدونکنار با بیان اینکه مشاغل در حال تغییر و دگرگونی هستند و در آینده نزدیک خیلی از مشاغل دیگر وجود خارجی نخواهند داشت افزود: در آینده فقط معلمان مهارتی می‌مانند و کارخانه‌ها به سمت چند ملیتی و مهارتی پیش می روند و مهارتهای دستی و فردی کاربرد دارد بنابراین در آینده دنیا، رشته‌ها و مشاغل مهارتی را می‌خواهد.

وی ادامه داد : مهارت آموخته‌ها به راحتی صاحب شغل می‌شوند که برای فراگیری آن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارزنده ترین آموزش‌ها را برای ورود به بازار کار و مشاغل در حال و آینده دارد. نگاه ما به آموزش‌های مهارتی زیرساختی ، تسهیل گرایانه و حمایتی است که برای گسترش آن از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم نمود.