گلایه هنرمندان قائمشهری از یاری نکردن مسئولان
گلایه هنرمندان قائمشهری از یاری نکردن مسئولان
حال انتظاری که هنرمندان قائمشهری از مسئولان دارند این است که در برگزاری نمایشگاهی در خور شان برای این قشر زحمتکش حمایت و همراهی کنند

به گزارش ندای تجن_جمعی از هنرمندان قائمشهری که در نمایشگاه هفته دولت حضور داشتند از بی توجهی مسئولان در برگزاری و بازدید از ان گلایه کردند.
براساس این گزارش در هفته دولت سال جاری نمایشگاه‌های صنایع دستی متعددی در شهرستان‌های استان مازندران برگزار شد، به تناسب آن در شهرستان قائمشهر هم تعدادی از بانوان هنرمندان با مدیریت “عدنان حسین نژاد” رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجمع جوانان استان مازندران اقدام به برگزاری نمایشگاه کردند.
در این نمایشگاه که ابتدا قرار بود از تاریخ ۳الی ۷شهریورماه در محل ساختمان شهرداری قدیمی برگزار شود اما در روز افتتاح به دلیل پیشنهاد قیمت یک میلیون تومانی برای هر غرفه ۶متری که شرکت کنندگان باید پرداخت می کردند و در این بازه زمانی برای آنان به صرفه نبود و عدم همراهی حراست شهرداری، کنسل شد.
بعد از چند روز مکان نمایشگاه به کانون فرهنگی خواهران واقع در قائمشهر انتقال یافت واز تاریخ ۷الی 10 شهریورماه سال جاری فعالیت آن با حضور و همراهی رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آغاز شد اما متاسفانه طی دو روز برگزاری مورد توجه و عنایت مسئولان قرار نگرفت و به دلیل نامناسب بودن مکان اقشار مختلف مردم هم بازدید چندانی نداشتند.
در نهایت برگزار کنندگان با هم اندیشی یکدیگر تصمیم به متوقف کردن نمایشگاه هفته دولت در شامگاه 8شهریورماه کردند .
همان‌طور که مورد توجه مخاطبین ندای تجن است هنرمندان حوزه‌های مختلف هنری با شرکت در نمایشگاه و فروش آثار خود محل درآمدی اندک به دست می‌آورند تا با انگیزه و شوق بیشتری به ادامه فعالیت بپردازند مسلما حمایت و همراهی مسئولان با جوانان هنرمند که با سرمایه‌گذاری شخصی اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده‌اند بسیار دارای اهمیت است چون بر حفظ استقلال آنان افزوده می‌شود و از طرف دیگر آنان نسبت به دولت و نهادهای خدمات رسانی که اهداف خود را در جهت حمایت از جوانان برنامه‌ریزی می‌کنند، امیدوار می شوند.
بی شک انتظار اینکه حداقل در هفته دولت که با شعار “دولت مردم”مزین شده است نمایشگاهی به صورت رایگان یا همراه با تخفیف برای هنرمندان زحمتکش برگزار شود چندان بزرگ نیست بلکه حتی می‌تواند از عملکردهای شایسته ان محسوب شود.
حال انتظاری که هنرمندان قائمشهری از مسئولان دارند این است که در برگزاری نمایشگاهی در خور شآن برای این قشر زحمتکش حمایت و همراهی کنند.
پایگاه خبری ندای تجن نیز بر خود وطیفه می‌داند در برگزاری آن، حمایت رسانه‌ای را از هنرمندان و دولت داشته باشد.