18تانکر طی سه ماه گذشته به مردم  مازندران آبرسانی کردند/آب مازندران لب تشنه مردم سایر شهرهای کشور را سیراب کرد
18تانکر طی سه ماه گذشته به مردم  مازندران آبرسانی کردند/آب مازندران لب تشنه مردم سایر شهرهای کشور را سیراب کرد
برای مقابله با کمبودآب تعداد 18 دستگاه تانکر سیارآبرسان در سطح استان به صورت شبانه روزی طی سه ماه گذشته آبرسانی کردند.

به گزارش ندای تجن، معاون مالی وپشتیبانی آبفا مازندران با اعلام خبر بالا افزود: این تانکرها برای رفع کمبود آب مشترکین در این مدت 3هزار و 915 سرویس آبرسانی انجام دادند.

رضاجانباز ضمن اشاره به اعزام 10 دستگاه تانکرسیار آبرسان به ظرفیت 80 هزار لیتر به شهرهای فیروزکوه، اصفهان، شهرکرد، همدان و یزد در مردادماه ، تصریح کرد: این تانکرها برای تامین آب شرب ساکنان مناطقی که درگیر سیل بودند، در این شهرها مستقر شدند.

معاون مالی وپشتیبانی آبفا مازندران، با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین، از ارسال 2 دستگاه تانکرسیار آبرسان و دو دستگاه دیزل ژنراتور جهت خدمت رسانی به عزاداران حسینی به مناطق مرزی، خاطرنشان کرد: در همین راستا یک اکیپ سیار فنی نیز به استان همدان اعزام شدند.

جانباز در بخش دیگری از سخنانش به اسکان 50 همکار با خانواده در مهمانسراها در استانهای دیگر طی فصل تابستان و ایام تعطیل اشاره کرد و گفت: باهماهنگی های صورت گرفته در این ایام 100 همکار به همراه خانواده نیز در مهمانسراهای استان مازندران اسکان داده شدند.

وی، ارسال 600 هزار لیترآب ژاول برای گندزدایی منابع و مخازن ذخیره درمازندران و نیز اعزام 150 همکار به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را بخشی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت عنوان کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران