بخش ویژه پیاده‌روی اربعین به اشکواره حسینی افزوده شد
بخش ویژه پیاده‌روی اربعین به اشکواره حسینی افزوده شد
دبیر پنجمین جشنواره اشکواره حسینی از افزودن بخش پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش ندای تجن_دبیر پنجمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پیاده‌رویی اربعین به عنوان بخش ویژه به اشکواره حسینی اضافه شد، گفت:این بخش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با هدف پاسداشت فرهنگ عاشورا به عنوان بخش ویژه برگزار می شود که علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در رشته‌های عکس، داستان کوتاه، شعر و رسانه به دبیرخانه ارسال کنند.
مهیار کمانگری با بیان اینکه با توجه به رویکرد معنوی و فرهنگی و تاثیری که پیاده‌روی اربعین در جهان دارد، عنوان کرد: این اشکواره می‌تواند به بازنمایی و تبیین راهپیمایی عظیم اربعین و فرهنگ عاشورا بپردازد و با خلق آثار هنری در مسیر اشاعه فرهنگ اربعین گامی بر دارد.
دبیر پنجمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی، تصریح کرد: انتقال تجربه هنرمندان و کشف استعدادها و جلوه کردن این رویداد تاریخی و به تصویر کشیدن فرهنگ اربعین در قالب شعر، رسانه و عکس از اهداف این اشکواره دانست.
وی در پایان خاطرنشان کرد:علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش‌های مختلف اشکواره به سایت اشکواره به نشانی ashkvare.ir مراجعه و یا به نشانی @ashkvareپیج اینستاگرام مراجعه کنند.