تدارک بیش از هزار عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس
تدارک بیش از هزار عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه کربلای مازندران از تدارک هزارعنوان برنامه بری هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ندای تجن_دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان امروز به صورت وبیناری با حضور فرمانداران، فرماندهان سپاه نواحی، شورای اسلامی شهر‌های استان، شهرداران و مسئولان دفاتر حفظ آثار دفاع مقدس در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه اربعین حسینی تجدید پیمان دوباره با عاشورای حسینی است، اظهار داشت: همگان باید دست در دست هم دهیم تا اربعین امسال باشکوه‌تر از گذشته انجام شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه برای پاسداشت هفته دفاع مقدس بیش از هزار عنوان برنامه تدارک دیده شده است، گفت: روز ۲۹شهریور رزمایش «رهروان میثاق با یاوران ولایت» برای تکریم و عیادت از خانواده‌های معظم شهدا در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در یک روز از خانواده‌های معظم ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان مازندران تکریم و تجلیل بعمل خواهد آمد، افزود: تلاش داریم در قالب این رزمایش مشکلات جامعه ایثارگری شناسایی و مرتفع شود.

سردار مسلمی از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل بیان شده توسط خانواد‌های معظم شهدا و ایثارگر پس از اجرای رزمایش باهدف رفع مشکلات و رسیدگی به انتظارات این خانواده‌های معظم خبر داد و خاطرنشان شد: یقینا دستاورد‌های این اقدامات برکت و عزت است، باید شبانه روز خود را را صرف جامعه ایثارگری کنیم و کار را محدود به زمان اداری نکنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای این رزمایش سراسری ۱۲۰۰خودرو نیاز داریم، افزود: هدایا، لوح‌های تقدیر و چاپ تمثال مبارک شهدا جهت ادا به خانواده‌های معظم شهدا انجام شد.

فرمانده سپاه کربلا از بازسازی عملیات والفجر هشت در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران