قول رئیس میراث فرهنگی قائمشهر برای جبران زحمات هنرمندان
قول رئیس میراث فرهنگی قائمشهر برای جبران زحمات هنرمندان
دانش زاده گفت:قرار است به مناسبت گرامی داشت هفته‌ گردشگری و هفته مازندران برنامه داشته باشیم و تا آنجا که از دست‌مان بربیاید در خصوص هنرمندان صنایع دستی کوتاهی نمی‌کنیم.

به گزارش ندای تجن-چندی پیش نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت هفته دولت توسط کمیسیون میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مجمع جوانان استان مازندران برگزارشد که از مسئولان شهرستان قائمشهر تنها رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای بازدید حضور داشت و سایر مسئولان برای بازدید نیامدند.

در کنار آن مکان نامناسب نمایشگاه هم سبب شد تا مردم بازدید چندانی از آن نداشته باشند همین موضوع سبب گلایه هنرمندان از مسئولان قائمشهری شد که ما در پایگاه خبری ندای تجن منتشر کردیم.

برای پیگیری موضوع با رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان که در زمان برگزاری نمایشگاه حضور داشت گفت‌و گو کردیم تا دلیل عدم همراهی مسئولان برای بازدید از نمایشگاه را جویا شویم.

رضا دانش زاده در پاسخ به سئوال ندای تجن درباره گلایه هنرمندان از عدم همکاری مسئولین در برگزاری نمایشگاه صنایع دستی هفته دولت ، گفت:در زمان برگزاری نمایشگاه  ادارات آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قائمشهرپای کار بودند حالا شرایط بنا به دلایلی انجام نشد که بتوانند بازدید کنند که می‌توان به حساب اینکه سایر مسئولان وقت نداشتند بگذاریم.

دانش زاده با بیان اینکه مسئولان در شهرستان چه فرمانداری ،آموزش و پرورش و میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی پای کار بودند و هیچ مشکلی وجود نداشت، افزود:چون برگزارکننده بخش خصوصی بود مقداری ضعیف برگزار شد که به دنبال این هستیم تا در «هفته گردشگری» یا «هفته مازندران» این برنامه را با قوت بیشتری برگزار تا از هنرمندان حمایت کنیم و جبران زحمات آنان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده دولت در زمان برگزاری نمایشگاه برای بازدید رفتم، مسئولیت این کار با من بود که به نمایندگی از مسئولان آمدم.

دانش زاده اضافه کرد:قرار است به مناسبت گرامی داشت هفته‌ گردشگری و هفته مازندران برنامه داشته باشیم و تا آنجا که از دست‌مان بربیاید در خصوص هنرمندان صنایع دستی کوتاهی نمی‌کنیم.