برنامه‌ریزی برای اجرای آموزش‌های مهارتی دانش‌بنیان در قائمشهر صورت گرفت
برنامه‌ریزی برای اجرای آموزش‌های مهارتی دانش‌بنیان در قائمشهر صورت گرفت
با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه ای، ادارات مرتبط و آموزشگاه‌های ازاد برنامه‌ریزی برای آموزش‌های مهارتی دانش بنیان در قائمشهر انجام شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، نشست مشترک رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قائم شهر با روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش ،دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه صالحان، دانشگاه تجن، انجمن صنفی، مراکز کاریابی و مشاوره شغلی استان مازندران، انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان قائم شهر و سیمرغ و آموزشگاه‌های دانش بنیان شهرستان قائمشهر با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای آموزش‌های مهارتی دانش‌بنیان در این شهرستان صورت پذیرفت.
در این نشست جهت برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی مهارت بنیان،تشکیل بانک ایده‌ها ، تشکیل دبیرخانه دائمی برای اجرای رویدادهای دانش بنیان، مهارت بنیان و فناوری‌های نوین در سطوح دانش آموزی و دانشجویی در شهرستان قائمشهر بحث و تبادل نظر شد.
همچنین بزرگی مدیر آموزشگاه نوین پردازان، به عنوان دبیر کارگروه برگزاری رویدادهای استارتاپی مهارت بنیان و فناوری‌های نوین انتخاب شد.
هدف از اجرای این برنامه در شهرستان قائمشهر ؛ تعامل بین دستگاهی ، اولویت بندی تسهیلات اشتغال با رویکرد توسعه بخشیدن به فعالیت‌های مهارت بنیان و شرکت‌های دارای محصول دانش‌بنیان می باشد.