ایران اسکیپ، پلتفرمی برای لذت شیرینی حل معما در کنار تجربه ترس و فرار
ایران اسکیپ، پلتفرمی برای لذت شیرینی حل معما در کنار تجربه ترس و فرار
می توان گفت ایران اسکیپ پلتفرمی برای چشیدن هیجان‌های مختلف است تا مخاطب در کنارلذت شیرینی حل معما تجربه ترس در اتاق فرار را تحمل کند.

به گزارش ندای تجن- امروز ظهر مراسم رونمایی از پلتفرم جدید ایران اسکیپ و نشست خبری با میزبانی آرش سروری برنانه ساز فناورانه در محل مرکز همایش‌های رعد استان تهران برگزار شد.

براساس این گزارش« اتاق فرار» یا همان« اسکیپ روم » یک بازی گروهی، معمایی و فکری است که معمولا افراد به صورت تیمی یا خانوادگی درمدت زمان 60الی 90دقیقه در آن شرکت می کنند تا معماهای موجود در اتاق فرار را حل کنند و از آن خارج شوند.

افرادی که عضو تیم هستند در رنج سنی 14تا 60سال قرار می گیرند که بهتر هست  سطحی از ریسک پذیری و مقاومت در برابر هیجان ترس داشته  باشند تا گروه بتواند تا پایان بازی در اتاق فرار حضور داشته باشد.

در مراسم رونمایی و نشست خبری پلتفرم ایران اسکیپ که امروز برگزار شد وب سایت جدید ایران اسکیپ که سامانه‌ای برای مشاهده، مقایسه و رزرو آنلاین بلیط اتاق‌های فراراست، رونمایی شد.


مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی‌های فکری و عضو کارگروه اتاق فرار شورای نظارت بر اسباب‌بازی با بیان اینکه از سال ۹۵ فعالیت در این حوزه را آغاز کرد، گفت :بیش از ۴۵۰ اتاق فرار در سطح ایران و بیش از ۳۰۰ اتاق فرار در تهران و حدود ۱۰۰ اتاق فرار در استان البرز وجود دارد و بازار ماهانه این فعالیت، حدود ۱۵۰۰ سانس در ماه است.


سپس سیدعلی مهام، مدیر عامل ایران‌اسکیپ با بیان اینکه انتخاب اسم ایران در هر برندی مسولیت و بار بیشتری برای اون برند در پیش دارد،افزود:ایران‌اسکیپ تمام سعی خود را انجام داده تا پشتیبانی ۲۴ ساعته بدون نقض داشته و پاسخگوی مجموعه‌داران و مشتریان باشد.


سپس محمدجواد امینی از پلتفرم جدید ایران اسکیپ با UI و UX جدید رونمایی و به دانش فنی تیم ایران‌اسکیپ اشاره کرد.

وی اضافه کرد :پلتفرم جدید در بهینه‌ترین حالت ارائه می‌شود و این پلتفرم دارای امکان نمایش اتاق فرارها بر اساس منطقه جغرافیایی است و امکان کنسلی سانس، رزرو آسان، ورود و ثبت‌نام سریع است، همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم امتیاز دریافت کنند و کد تخفیف بگیرند

.به گفته آرش سروری فعالیت ایران اسکیپ به دلیل استقبال خانواده‌ها و حالت خصوصی آن رشد کرد  واین پلتفرم می تواند به مخاطب کمک کند تا بسته به منطقه و ناحیه محل زندگی خود اتاق فرار مناسب را مشاهده، پردازش و رزرو کند.

این برنامه ساز فناورانه افزود:ایران اسکیپ می تواند به مجموعه‌های اتاق فرار که معمولا به صورت فیزیکی فعالیت دارند کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشند، برنامه‌های خود را تبلیغ کنند و دیده شوند.

وی عقیده دارد که هر مجموعه‌ای که کمک کند تا بتوان به صورت آنلاین مجموعه‌ها را مشاهده و پردازش کرد، مفید است.

به گزارش ندای تجن این پلتفرم در شهرهای تهران، کرج، کاشان و رشت دارای نماینده است و از سایر شهرها هم نماینده می پذیرد.

برای مشاهده این پلتفرم جدید به آدرس ایران‌اسکیپ یا شبکه اجتماعی آن مراجعه فرمایید و لذت مشاهده، مقایسه و رزرو اتاق‌های فرار در کشور را به صورت آنلاین تجربه کنید

Iranescape.com

@iranescape_com

عکس:الهام اسلامی