همکاری مشترک اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با پارک علم‌و فناوری مازندران
همکاری مشترک اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با پارک علم‌و فناوری مازندران
همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری مازندران با هدف کمک به رشد جامعه افزایش می‌یابد.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران سید حسین درویشی مدیرکل با دکتر نعمت زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران دیدار و در خصوص توسعه همکاری های مشترک فی مابین گفتگو کرد
در این دیدار نعمت زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: تمام تلاش پارک علم و فناوری با مشارکت دستگاه‌های مرتبط رسیدن به جایگاه واقعی اقتصاد کشور با رویکرد اصلاح مدل کسب و کار می باشد.
وی ادامه داد :ظرفیت های متفرقه ای در بخش کسب و کار در جامعه وجود دارد که می‌شود با اندک حمایت و نشان دادن مسیر علمی و عملی، آنان را به جایگاه مطلوب درآمدی رساند.
سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در این دیدار گفت : کثرت جامعه هدف برای آموزش، خلاق بودن و نخبگی برخی از کارآموزان آموزش دیده می‌طلبد که بین این اداره کل و پارک علم و فناوری استان همکاری تنگاتنگی وجود داشته باشد.
در همین راستا نعمت‌زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: ما ظرفیت ایجاد مرکز رشد، خانه خلاق و مرکز نوآوری مشترک با آموزش فنی و حرفه‌ای را داریم تا مهارت آموختگان نخبه در این مجموعه ارتقاء یابند.