خسارت به بیش از ۵۰ اماکن دولتی و خصوصی
خسارت به بیش از ۵۰ اماکن دولتی و خصوصی
روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران در شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند، گفت: همچنین آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و بسیج، موجب مجروح شدن ۷۶ نفر از آنان شدند.

به گزارش ندای تجن_روح‌الله سلگی، افزود: در شب گذشته اغتشاشگران به ۴۱ اماکن دولتی و ۱۱ اماکن شخصی در مازندران حمله ور شده و این اماکن را تخریب و یا به آتش کشیدند.

وی ادامه داد: همچنین اغتشاشگران به ۱۱ خودرو شخصی، ۱۳ خودروی دولتی و حاکمیتی و ۲ موتور سیکلت دولتی آسیب وارد کردند و آن ها را به آتش کشاندند؛ همچنین تعداد ۱۵ تجهیزات پلیس در استان در تجمع شب گذشته مفقود شده یا آسیبب دیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش سرویس‌های امنیتی بیگانه در تجمع‌های چند روز اخیر در مازندران و همچنین خسارت اغتشاشگران به اماکن دولتی استان، گفت: شاهد آن هستیم که افرادی که در آن سوی مرزها به عنوان ایرانیان خائن، خود را شهروند آمریکایی می‌دانند، امروز خود را مدافع ایران قلمداد می‌کنند و به عنوان پروژه بگیر قدرت‌های مستکبر درصدد اجرای سیاست‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

سلگی، یادآور شد: شب گذشته در برخی شهرستان‌های استان مازندران شاهد تخریب اماکن دولتی توسط عده‌ای محدود از اغتشاشگران بودیم که براساس مصوبه شورای تامین خسارت وارد شده باید از جیب اغتشاشگران و بازداشت شدگان پرداخت شود.

معاون استاندار مازندران به حضور اغتشاشگران در برخی از تجمع‌های شب گذشته به صورت لباس متحدالشکل اشاره کرد و گفت: هدایت کنندگان و برگزار کنندگان تجمع‌های محدود در برخی نقاط استان خط و خطوط خود را از خارج از کشور دریافت می‌کردند و به دنبال آن بودند که از احساسات پاک مردم دیار علویان سوء استفاده کنند و به دنبال دفاع از حقوق این ملت نبوده و نیستند.

سلگی با بیان اینکه مردم مازندران بیش از ۴۰ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا از خاک و ناموس این کشور دفاع کنند؛ افزود: امروز بیش از همه اقشار مردم، خانواده شهدا از فوت هر دختر و پسر ایرانی غم زده می‌شوند؛ کسانی در روزهای آتش و خون در سرزمین ایران نبودند و از ترس به غرب پناهنده شدند چطور می‌توانند امروز داعیه دار دلسوزی برای مهسا امینی باشند؟ ما مهسا امینی را خواهر و فرزند خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: در تجمع‌های محدود شب گذشته در نقاط مختلف استان شاهد پیوند اراذل و اوباش و اغشاشگران بودیم که نشان دهنده آن است که این تجمع‌ها سازماندهی شده بوده و سرکردگان این تجمع‌ها از کشور طرف سرویس‌های امنیتی غرب هدایت شدند و براساس یک برنامه‌ریزی قبلی اقدام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به فراخوان‌های تجمع منتشر شده از سوی برخی چهره‌های ضد انقلاب ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، اشاره کرد و گفت: مردم ایران و دیار مازندران بدانند که این افراد دلسوزشان نیستند و طبق قانون آمریکا برای پذیرش شهروندی این کشور قسم خورده‌اند که برای دفاع از آمریکا حاضرند سلاح بدست بگیرند.

سلگی بیان کرد: کسانی که مسئول کوچک‌سازی سفره‌های مردم بودند دلسوز مردم ایران نیستند.