لازمه توسعه گردشگری ایجاد بستر و آموزش است
لازمه توسعه گردشگری ایجاد بستر و آموزش است
گردشگری می تواند ما را در حوزه اقتصادی،فرهنگی و سیاسی به سمت و سوی خوبی حرکت دهد اما لازمه آن ایجاد بستر مناسب برای آموزش و ارتقای تحمل فرهنگی و بروز اخلاق اجتماعی در جامعه و رابطه خوب با گردشگر است.

به گزارش ندای تجن-فرماندار ساری امروز صبح در مراسم نواختن زنگ گردشگری که در مدرسه کوثر برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تبریک هفته گردشگری، گفت:دولت در حوزه ملی به دنبال توسعه، پیشرفت و تعالی است و بنا داریم تا در دولت سیزدهم حرکت را به سمت توسعه بیاوریم.

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه توسعه. رفاه، برابری و آزادی و دیانت به همراه دارد، افزود:ما موظفیم که در این مسیر در کنار مردم باشیم و به ذائقه و تصمیمات آن‌ها احترام بگذاریم، برای ما مهم است که گوش شنوا و چشم بینا داشته باشیم
تصمیمات مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی را تبدیل به بخشنامه و دستورالعمل و در نهایت عملی کنیم.
نوبخت با اشاره به اینکه توحید نظری و عملی که تجلی گاه دفاع مقدس بود را امروز در میدان عمل به منصه ظهور برسانیم، ادامه داد:موضوع حکمرانی مردمی و سپردن کارها به دست مردم جزو یکی از مهم ترین دولت در استان و شهرستان ساری است لذا موضوع گردشگری امروز به عنوان سکویی برای رسیدن به توسعه اقتصاد برای ما مؤثر است.
وی با بیان اینکه مهرماه و بازگشایی مدارس بهترین زمان برای تصمیم گیری و درست اندیشیدن است، گفت:گردشگری می تواند ما را در حوزه اقتصادی،فرهنگی و سیاسی به سمت و سوی خوبی حرکت دهد اما لازمه آن ایجاد بستر مناسب برای آموزش و ارتقای تحمل فرهنگی و بروز اخلاق اجتماعی در جامعه و رابطه خوب با گردشگر است.
نوبخت با اشاره به اینکه ساری به عنوان پایتخت رویداد بین المللی گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شد ، ادامه داد:زیرساخت‌ها و بسترهای گردشگری در حال ایجاد است واز حمایت معاون پارلمانی وزیر میراث فرهنگی تشکر می‌کنیم.

فرماندارساری با بیان اینکه ما به نخبگان دیروز، امروز و فردا احترام می گذاریم، افزود:ساری بیش از 549هزارنفر جمعیت دارد که در مساحت بیش از 3هزار کیلومتر سکونت دارند.
وی با اشاره به اینکه ما صدای اعتراض را می شنویم و در کنار مردم هستیم، ادامه داد: از حقوق شهروندی دفاع می کنیم و اغتشاشگر را با منتقد منصف جدا می کنیم و تمام تصمیم گیری و تصمیم سازی برای رفاه، آرامش، آزادی، برابری و زیست مسالمت آمیز، عشق و محبت به همه مردم ساری است.