کودکان و نوجوانان مهمان قصه‌های بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی می‌شوند
کودکان و نوجوانان مهمان قصه‌های بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی می‌شوند
کودکان و نوجوانان مهمان مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی کودکان و نوجوانان در محل کانون پرورش فکری استان می شوند.


به گزارش ندای تجن_مرحله استانی بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور شاد کودکان و نوجوانان در محل کانون پرورش فکری استان آغاز به کار کرد.

فرشته شهمیرزادی در مراسم آغاز مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی شعار آن را با نام “قصه، صدای زندگی است”عنوان کرد و گفت:این جشنواره از مردادماه سال جاری در مراکزکانون پرورش فکری کلیدخورد که بزرگترین نقش آن بر عهده مربیان کانون بود.
وی با بیان اینکه شناسایی قصه‌گوها، معرفی به جشنواره و هدایت آن‌ها بر عهده مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود، ادامه داد:کودکان و نوجوانان می‌توانند طی دو روز، امروز ۲۰ وفردا ۲۱ مهرماه سال جاری برای شنیدن قصه‌هایی که از پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نقل شده است به کانون بیایند.
دبیر مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی با اشاره به اینکه قصه‌ها برای کودکان و نوجوانان گفته می شود، افزود:آنها می‌توانند به قصه‌های زیبا گوش دهند و سینه به سینه نقل کنند.
وی از کودکان و نوجوانان درخواست کرد تا قصه‌ها را به خوبی گوش دهند و درس‌های ان را بیاموزند.
این جشنواره با حضور دانش آموزان دختر کودک و نوجوان مدارس ساری و داوران و مربیان کانون در محل سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حال برگزاری است.