تسریع در تخصیص اعتبارات در تکمیل پروژه‌ها تاثیرگذار است
تسریع در تخصیص اعتبارات در تکمیل پروژه‌ها تاثیرگذار است
استاندار گیلان تاکید کرد: تسریع در تامین و تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گیلان موثر است.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی با اشاره به  نشست مشترک خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مجمع نمایندگان گیلان که در تهران برگزار شد، بیان کرد:  تسریع در روند تامین و تخصیص صددرصدی اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و زیرساختی گیلان نقش موثری در توسعه این استان دارد.

وی افزود: در این نشست که رئیس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان نیز حضور داشتند، بر تخصیص کامل باقیمانده اعتبارات مصوبات سفر پرخیر و برکت رئیس جمهوری به گیلان با اولویت صددرصد پروژه های مصوب سال 1401 تاکید شد.

وی یادآور شد: تسریع در پرداخت اعتبارات مربوط به مصوبات سفر به ویژه در پروژه هایی مانند تکمیل و بهره برداری راه آهن رشت-کاسپین، آزادراه قزوین- رشت، فاضلاب رشت و رودخانه های زرجوب و گوهررود و پروژه های آبرسانی، سدسازی و بخش کشاورزی از مواردی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد.

استاندار ادامه داد: وضعیت دیگر پروژه‌های نیمه تمام مرتبط در شهرستان های مختلف استان گیلان نیز در این نشست تشریح شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای این نشست خواستار تسریع در تخصیص اعتبار سال 1400 به میزان سه هزار و 500 میلیارد تومان شدند، خاطرنشان کرد: علاوه بر تاکید بر تامین و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های مهم زیربنایی و زیرساختی گیلان، تامین و ابلاغ اعتبار به میزان حداقل دوهزار میلیارد ریال برای مدیریت فصل آبیاری از دیگر موارد مورد تاکید در این نشست  بوده است. 

نمیانده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: نشست های تخصصی در حوزه های مختلف با وزرا و روسای سازمانهای کشور در جهت تسریع در روند ارائه خدمات بهتر به مردم گیلان برگزار می شود و تعامل نمایندگان با استانداری در این زمینه نیز اثربخش است.