برگزاری رزمایش پدافندی توزیع کالاهای اساسی در استان مازندران
برگزاری رزمایش پدافندی توزیع کالاهای اساسی در استان مازندران
رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه توزیع کالاهای اساسی با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان مازندران برگزار خواهد شد

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، این رزمایش به منظور افزایش هماهنگی بین دستگاه های متولی حوزه گندم و آرد، حمل و نقل دریایی در طول نوار ساحلی استان، تعیین و تمرین نقش ها و مسئولیت های هر دستگاه در زمان وقوع بحران، افزایش آگاهی و مهارت عملکردی کارکنان و ذینفعان، آزمایش برنامه ها ، سیستم ها و سازمان ها در شرایط بحرانی برگزار می شود.

بنابراین گزارش، توزیع کالاهای اساسی و آردرسانی به نانوایی های استان از طریق راه های جاده ای و دریایی در شرایط وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی که موجب اختلال در امر خدمت رسانی به مردم می گردد و همچنین پخت و عرضه نان با استفاده از سوخت جایگزین و موتور برق اضطراری در کنار مدیریت بر شبکه توزیع گندم و آرد و نان در سطح شهر و استان از جمله مواردی است که در این رزمایش تمرین خواهد شد.

این برنامه برای اولین بار در کشور با موضوعات متنوع و همزمانی تهدیدات شبکه کالاهای اساسی طراحی و مورد تمرین قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است رزمایش پدافندی توزیع کالاهای اساسی که در سطح استان و با همکاری بنادر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر، فرمانداران، فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور و دستگاه های متولی در حوزه توزیع آرد استان می‌باشد، صبح پنجشنبه با حضور مدیران و مسئولین استان آغاز خواهد شد.