مدیرشبکه پویا باید پاسخگو باشد
مدیرشبکه پویا باید پاسخگو باشد
حادثه تروریستی شیراز، برای همه ما حادثه بسیار دردناک و ناراحت کننده‎ای بود، اما چرا باید اینچنین با روح و روان بچه‌ها بازی شود. معتقدم مسئولی که کارش را درست انجام نمی‎‌دهد باید از آن سمت برکنار شود و مدیر شبکه پویا، خود باید استعفا دهد

ندای تجن-شیوا قاسمی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به اقدام عجیب شبکه پویا که به یکباره برنامه‌های خود را قطع کرده و به پخش گزارشی از بیمارستانی که مصدومان حادثه تروریستی شیراز در آن بستری هستند برای کودکان پرداخت، عنوان کرد: متأسفانه مشخص نیست چه نظارتی بر پخش برنامه‌های صداوسیما وجود دارد، آیا در شبکه‌ای که مختص کودکان است، اینگونه باید با روح و روان آن‌ها بازی شود؟

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه کودکان و نوجوانان در سنین مختلف، مخاطب شبکه پویا هستند، افزود: مسئولان این شبکه باید پاسخگو باشند که چرا با روح و روان کودکانی که این شبکه را دنبال می‌‎کنند، بازی کردند.

وی تصریح کرد: باید از طریق مجلس و نهادهای ناظر از صداوسیما توضیح بخواهیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده است و افرادی که چنین خطای بزرگی کرده‌اند باید در برابر نمایندگان مردم پاسخگو باشند.

قاسمی پور اضافه کرد: حادثه تروریستی شیراز، برای همه ما حادثه بسیار دردناک و ناراحت کننده‎ای بود، اما چرا باید اینچنین با روح و روان بچه‌ها بازی شود. معتقدم مسئولی که کارش را درست انجام نمی‎‌دهد باید از آن سمت برکنار شود و مدیر شبکه پویا، خود باید استعفا دهد.

عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: کشور در این شرایط ملتهب، نیاز به آرامش جامعه دارد اما چنین اقداماتی منجر به متشنج شدن فضای خانواده ها و بروز آثار روحی و روانی در کودکان خواهد شد./