مدیرعامل خانه کتاب‌و ادبیات ایران از شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد
مدیرعامل خانه کتاب‌و ادبیات ایران از شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد
مدیرعامل خانه کتاب‌و ادبیات ایران در حاشیه اختتامیه جشنواره روستاهای دوستدار کتاب از شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران علی رمضانی مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران بهمراه علوی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از بخشهای مختلف این مجتمع عظیم بازدید بعمل آورد.

در این بازدید که مهندس حمزه نژاد معاون صنعت شرکت چوب و کاغذ مازندران حضور داشت ، مدیر عامل خانه کتاب ایران با اشاره به مجموعه چوب وکاغذ مازندران بعنوان یک صنعت ملی خاطر نشان ساخت :

با حمایتهای بیشتر میتوان بستری مناسب برای پیشرفت برای این مجموعه فراهم آورد . 

رمضانی در این بازدید به ظرفیت فوق العاده این مجموعه اشاره و افزوده: امید واریم در توافقات فی مابین موضوع تامین کاغذ صنعت نشر را فراهم سازیم . 

وی ضمن اعلام رضایت ناشران کشور از کاغذ تولیدی این مجموعه خاطر نشان ساخت : کاغذی که الان از خروجی این شرکت به بازار می رسد تفاوت هایی بسیار نسبت به گذشته داشته ، ضروری است ضمن حفظ کیفیت موجود تلاش گردد قیمت ان نیز کاهش یابد . 

مدیر عامل خانه کتاب ایران با اشاره به سخنان وزیر ارشاد در خصوص خود کفایی در کاغذ چاپ ونشر اذهان داشت :

با توجه به حمایت دولت سیزدهم و شخص ریاست محترم جمهور و وزرای محترم بر حمایت از صنایع داخلی باید تلاش نماییم تا از این حمایت برای دستیابی به کالای کاملا ایرانی و مطلوب بهره ببریم