برپایی نمایشگاه توانمندیهای مازندران در قائم شهر
برپایی نمایشگاه توانمندیهای مازندران در قائم شهر
جواد مولایی ، فرماندار قائمشهر گفت : در هفته بزرگداشت مازندران ، نمایشگاه توانمندی های مازندران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر برپا می شود

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، جواد مولایی فرماندار قائم شهر در جلسه هماهنگی این رویدادمهم گفت: روز ملی مازندران سالروز آغاز حکومت علویان از ایام پر افتخار تاریخ خطه سرسبز تبرستان است که پرچم حاکمیت اهل بیت (ع) در چنین روزی در مازندران برافراشته شده است.

 جواد مولایی تصریج کرد : وجود فرهنگ و آداب و سنن و آیین های متنوع بومی و محلی برگرفته از باورهای دینی و ولایی را از مشخصه‌های بارز دیار علویان دانست وتاکید کرد این هفته  فرصت مناسب برای بازخوانی و نشر و ترویج فرهنگی اصیل مازندران خواهد بود.

فرماندار قائم شهر در ادامه افزود : پیشرفت ها و تحولات تولیدی وصنعتی  و اقتصادی و فرهنگی و گردشگری را از دستاوردها و توانمندی های این استان  مازندران عنوان کرد و افزود برای معرفی این ظرفیت ها و خدمات امسال همزمان با روز ملی مازندران نمایشگاه توانمندی های این استان برگزار می شود.

 مولایی یادآورشد: نمایشگاه توانمندی های  مازندران از روز 11تا 15 آبان در 150 غرفه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائم شهر برپا خواهد شد.