پیکر شهید مدافع امنیت در رشت تشییع شد
پیکر شهید مدافع امنیت در رشت تشییع شد
استاندار گیلان با بیان اینکه مردم پاسخ قاطعی به جنایت نابخشودنی شهادت شهید حمزه علی نژاد خواهند داد، گفت: ریشه های انقلاب اسلامی ایران همچون درختی تناور و تنومند مستحکم است.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیکر حمزه علی نژاد بسیجی شهید مدافع امنیت امروز دوشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مقر سپاه رشت در پل عراق تا میدان شهدای ذهاب رشت تشییع شد.

اسدالله عباسی صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر بسیجی شهید حمزه علی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهادت مظلومانه این شهید، جنایتی نابخشودنی‌ست و به یقین مردم انقلابی ایران، پاسخی قاطع در برابر این حرکت ددمنشانه خواهند داد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ثابت کردند که همواره پای آرمان های نظام و امام خمینی (ره) ایستاده اند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ریشه های انقلاب اسلامی ایران همچون درختی تناور و تنومند مستحکم است و با چنین ضرباتی از سوی دشمنان، قد خم نمی کند.

وی به اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره و بیان کرد: مردم ایران اسلامی در برابر ظلم و استکبار قیام می کنند و پیام آن را دشمنان و بدخواهان نظام دریافت می کنند