حضور حماسی مردم در راهپیمایی، بیانگر بصیرت ملی است
حضور حماسی مردم در راهپیمایی، بیانگر بصیرت ملی است
حضور حماسی مردم در راهپیمایی را بیانگر بصیرت ملی دانست و گفت: ملت آگاه و مقاوم ایران اسلامی به صورت یکپارچه و متحد در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.


به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی صبح امروز (جمعه) در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم عزیز ایران اسلامی و گیلان همواره در برابر دشمنان منسجم، متحد و یکپارچه بوده‌ و هستند.
وی با اشاره به حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم ولایتمدار در صحنه مبارزه با استکبار، افزود: گیلانیان ولایتمدار همگام با مردم ایران اسلامی هم‌صدا و همدل سعی کرده‌اند که دشمن را بشناسند و با بصیرت و آگاهی که دارند، به موقع در صحنه حضور حماسی پیدا کنند.
استاندار گیلان گفت: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهایی است که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام برده‌اند.
دکتر عباسی بیان کرد: مردم ما دشمن را می‌شناسند و می‌دانند که مثلت شوم آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی هیچ وقت موفق نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مردم در همه عرصه‌ها چه در دفاع مقدس و چه در تحریم‌های ظالمانه اقتصادی محکم و مقاوم ایستاده‌اند.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی بیانگر بصیرت ملی است، افزود: ملت مقاوم ایران اسلامی با حضور پرشکوه در راهپیمایی ثابت کردند که در برابر دشمن پیروز میدان هستند.
وی افزود: دشمن مایوس، ناامید و شکننده بوده و در این مسیر، زوال دشمن و پیروزی نهایی مسلمانان و کشور عزیز ایران اسلامی در پیش است.
حشمت‌الله قنبری از اساتید دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام در اجتماع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان در میدان مصلی رشت سخنرانی کرد.
در خاتمه این مراسم و پس از قرائت قطعنامه، استاندار گیلان در نماز عبادی-سیاسی جمعه که به امامت آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت اقامه شد، حضور یافت.