بیش از 2هزار نفر دانش آموز در حال مهارت‌آموزی هستند
بیش از 2هزار نفر دانش آموز در حال مهارت‌آموزی هستند
به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بیش از 2هزار دانش آموز در شاخه های کارو دانش برای یادگیری مهارت به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی‌و حرفه‌ای مازندران ، سید حسین درویشی با اعلام این خبر، گفت : از ضرورت‌ها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی نظام آموزشی برای ایجاد مهارت‌های لازم، سرمایه انسانی است و در این میان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تلفیقی از علم، فن و هنر، نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اظهار داشت : همزمان با سال تحصیلی جدید و بر اساس تفاهم نامه سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای کشور با وزارت آموزش و پرورش ، بیش از  2هزار دانش آموز شاخه‌های کار و دانش برای کسب مهارت در 150 دوره آموزشی به مراکز آموزش فنی‌و حرفه‌ای معرفی شدند .

درویشی بیان کرد : هدف از این آموزش‌ها، افزایش توانایی‌های دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوب‌تر کار در محدوده وظایف شغلی است که امیدواریم با ارائه آموزش‌های مهارتی بتوانیم نقش بسزایی در تربیت نیروی تکنسین ماهر و کاهش بیکاری ایفا نمائیم.