نمایشگاه عکس سامون به بهارستان می‌رود/ سند زیست‌بوم حوزه هنری مازندران در مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود
نمایشگاه عکس سامون به بهارستان می‌رود/ سند زیست‌بوم حوزه هنری مازندران در مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود
مهدی معصومی گرجی از برپایی نمایشگاه عکس سامون در محل نمایشگاه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران-وی انگیزه این کار را فرا رسیدن هفته مازندران و معرفی فرهنگ استان در ابعاد مختلف عنوان کرد و گفت: تولیدات حوزه هنری مازندران در یک سال اخیر (منطبق با سند تحول) بر اساس ظرفیت ها و مزیت های زیست بوم مازندران بوده و در رشته های مختلف فرهنگی هنری فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است.

معصومی افزود: کتاب عکس سامون( یکی از تولیدات حوزه هنری مازندران) مجموعه ای از عکسهای حدود 50 عکاس است که با موضوع فرهنگ مازندران ( آداب و سنن، معماری، طبیعت و سبک زندگی) تهیه شده و به عنوان فرهنگ بخشی از مردم ایران در خانه ملت ( مجلس شورای اسلامی ) به نمایش گذاشته می شود.

رییس حوزه هنری مازندران همچنین درباره رونمایی از سند زیست بوم این مرکز در مجلس گفت: این سند مجموعه ای از مزیت ها و ظرفیتهای فرهنگی تاریخی اجتماعی و سیاسی مازندران بوده و نقشه راه خوبی برای فعالیت در زمینه های یاد شده بویژه امور فرهنگی می باشد.

معصومی گرجی درباره رخداد مذکور گفت: پس از طرح ایده اولیه در حوزه هنری مازندران این موضوع توسط دکتر « علی بابایی کارنامی» نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس پیگیری شده و نتیجه حاصله برگزاری نمایشگاهی در صبح روز یکشنبه 15 آبان در محل نمایشگاههای مجلس شورای اسلامی رقم خورده است.

شایان ذکر است که نمایشگاه عکس سامون در مجلس شورای اسلامی به مدت 3 روز دایر خواهد بود.