تبیین دفاع مقدس بهترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است
تبیین دفاع مقدس بهترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است
«سلگی» گفت: تبیین دفاع مقدس و فرهنگ شهدا بهترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در دومین جلسه کارگروه فرهنگی و قرارگاه تبیین مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ اظهار داشت: در حادثه تروریستی شاهچراغ شاهد به خاک و خون کشیده شدن هموطنان‌مان بودیم که مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از سال‌ها قبل برای براندازی نظام جمهوری اسلامی عده‌ای پیاده نظام دشمنان را در داخل کشور اجیر کرده اند و با همدستی داعش جنایات را رقم زدند، افزود: کسانی که در مقابل این خناثان که مانع صدور نور انقلاب می‌شوند سکوت کرده اند، در پی فتنه هستند.

سلگی با اشاره به شهادت تعدادی از جوانان مومن به دست معاندان نظام در پی اغتشاشات اخیر توسط آشوبگران ادامه داد: آن‌ها با افتخار این فیلم‌ها و تصاویر را منتشر می‌کنند و آن‌ها کسانی هستند که منادی آزادی هستند و به دنبال آوردن نسخه دموکراسی در کشور هستند و روی تمام تبهکاران و جنایتکاران را سفید کردند.

این مسئول حادثه آمل را ترور کور خواند و با بیان اینکه این اتفاق از قبل طراحی شده بود، گفت: دشمنان پروژه کشته سازی دشمنان از سال ۸۸ توسط دشمنان در ایران رقم زدند.
وی با بیان اینکه بخشی از تصرفاتی که دشمن در جنگ نرم داشت ناشی از تبیین نشدن فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز سلبریتی‌های غربی که جز ابتذال چیز دیگری ندارند جوانان را تشویق می‌کنند و این بی‌نظمی‌ها و شرارت‌ها را شاهد هستیم و باید در راستای تنویر افکارعمومی کار درست انجام بدهیم.

سلگی، روشنگری و تبیین دستاورد‌ها و ارزش‌های نظام را بهترین راه و روش مقابله با قدرت‌های رسانه‌ای معاند نظام دانست و تصریح کرد: باید رشادت‌های اسطوره‌ها و قهرمانان واقعی را به درستی تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه ملت ایران دل در گرو اهل بیت (ع) دارند، اذعان داشت: انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد، بیان کرد: همه متفکرین دنیا و صاحبان اندیشه غرب اذعان دارند که تاریخ به دست صالحان و مستضعفان خواهد رسید.

سلگی ادامه داد: انقلاب اسلامی میراث دار همه شهادت‌ها و تبعید‌ها است و از خرداد ۴۲ چراغ اهل بیت در ایران روشن شده است و هیچ طوفان و گردبادی در تاریخ نتوانست خدشه‌ای وارد کرد و عزتمندانه به مسیر خود ادامه خواهد داد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه ترویج دفاع مقدس در استان مازندران کار‌های خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: ما وظیفه داریم در این مقطع تاریخی مهم انقلاب اسلامی با توسل به شهدا اندیشه‌هایی که توسط دشمن شخم زده شده و دچار توهمات و اشکالات شده است را برگردانیم و هدایت کنیم.

در این جلسه حکم مسئولیت مسئولین کمیته‌های مختلف کارگروه فرهنگی و قرارگاه تبیین مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران و «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اهدا شد.
انتهای پیام/