دریافتی کارکنان کتابخانه‌های کشور با تورم همخوانی ندارد
دریافتی کارکنان کتابخانه‌های کشور با تورم همخوانی ندارد
نماینده کنگاور در مجلس با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به اهالی این حوزه گفت: باید به حقوق دریافتی این قشر زحمتکش توجه شود، دریافتی آنها با تورم همخوانی ندارد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی رضایی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه 24 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: جامعه برای پیشرفت نیازمند وحدت است و وحدت باید بر پایه بصیرت باشد، بصیرت باید دوطرفه باشد؛ هم معترض بصیر باشد و هم مخاطب اعتراض. ما در مجلس شورای اسلامی ضمن پذیرش اعتراض آن را لازمه بهبود امور می دانیم و معتقدیم اعتراض باید با تحلیل های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ریشه یابی شود تا مشکلات رفع شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس یازدهم افزود: شعار تولید و ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال موجب امید و شادمانی مردم شد، اما متاسفانه آنچه در واقعیت انجام گرفته با شعار فاصله معناداری دارد که باید با پیش بینی برنامه مدون این امید را کماکان زنده نگه داشت.

وی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به اهالی فرهنگ و کتاب بر ضرورت توجه به حقوق دریافتی این قشر زحمتکش تاکید کرد و گفت: دریافتی آنها با تورم همخوانی ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: کشورهای اروپایی دچار خطای تحلیل نشوند و از آمریکا تبعیت نکنند، ایران مقتدر با ساخت موشک هایپرسونیک نشان داد که در مسیر پیشرفت قرار دارد