نتیجه انتخابات نمایندگان اصناف مازندران مشخص شد + اسامی و تعداد آرا
نتیجه انتخابات نمایندگان اصناف مازندران مشخص شد + اسامی و تعداد آرا
در انتخابات دیروز، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از مازنداصناف، مجتبی قربانی- پیش از ظهر دیروز (25)آبان ماه سال جاری هشتمین انتخابات نمایندگان اصناف مازندران در اتاق ایران از ساعت 10 الی 13 در محل سالن جلسات سازمان صمت مازندران برگزار شد.

از نقاط قابل توجه این دوره از انتخابات مشارکت 114 نفر از مجموع 115 عضو هیات رئیسه اتاق‌های اصناف 23 گانه مازندران بود که رکوردی بیش از 99 درصدی را به ثبت رساند.

در انتخابات امروز، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

گفتنی است با توجه به انتصاب قانونی تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به عنوان نخستین نماینده اصناف مازندران در رسته توزیعی، سهمیه بخش توزیعی 4 نفر و سهمیه رسته تولیدی 5 نفر بود که در این انتخابات باید مشخص می‌شد.

در پایان مهلت رای گیری و پس از شمارش آرا نتایج مجموع آرا به شرح ذیل است:

نتیجه آرای رسته توزیعی به ترتیب بیشترین آرا:

غلامرضا غضنفری از میاندورود 53 رای، غلامرضا پورسلاخ از بابل 48 رای، شعبان محمد علی زاده امیری از سیمرغ 38 رای، سیدعلی اکبر ساداتی از سوادکوه شمالی 36 رای،  محمد شمس از محمودآباد 35 رای، محمدحسین تقی پور از تنکابن 33 رای،  سعید سیدی از نکا 32 رای، مظفر علی تبار از آمل 32 رای،  احمد معارفی از رامسر 31 رای، مجتبی کواکبیان از ساری 27 رای، فرهاد خداداد از بابلسر 27 رای، بهزاد یزدانی چراتی از قائم‌شهر 20 رای و بهمن امیرخانلو از گلوگاه 7 رای.

نتیجه آرای رسته تولیدی به ترتیب بیشترین آرا:

امیرعباس شجاعی از کلاردشت 61 رای، هادی حق پرست از ساری 50 رای،   رضا صادقی از بابل 48 رای، ابراهیم صادقی مرشت از بابلسر 38 رای، عبدالله توانگر از فریدونکنار 36 رای، مهدی طاهری فر از نوشهر 35 رای، امیرعباس قربانی از چالوس 32 رای، سید محمد محمدی از بهشهر 31 رای، محسن رجبی از پل سفید 31 رای،  غلامرضا قلندری از گلوگاه 25 رای و کیومرث قلی زاده از قائم‌شهر 14 رای.

گفتنی است در نهایت و بر اساس تعداد آرای نامزدهای دو رسته توزیعی و تولیدی ترکیب 10 نفره نمایندگان دوره هشتم اصناف مازندران در اتاق ایران به شرح ذیل معرفی و اعلام شد:

رسته توزیعی:

1- تورج ایمانی از ساری 

2- غلامرضا غضنفری

3- غلامرضا پورسلاخ

4- شعبان محمد علیزاده

5- سیدعلی اکبر ساداتی

رسته تولیدی: 

1- امیرعباس شجاعی

2- هادی حق پرست

3- رضا صادقی

4- ابراهیم صادقی مرشت

5- عبدالله توانگر