دیدار هم اندیشی انجمن‌های فعال در حوزه گردشگری با مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران
دیدار هم اندیشی انجمن‌های فعال در حوزه گردشگری با مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران
اعضای هیات مدیره انجمن گردشگری خانه هنرمندان ساری و انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی ساری و میاندرود به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در هفته مازندران پرداختند.

 به گزارش ندای تجن_دیدار هم‌اندیشی انجمن گردشگری خانه هنرمندان ساری و انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی ساری و میاندرود با مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد.

براساس این گزارش،اعضای هیات مدیره انجمن گردشگری خانه هنرمندان ساری و انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی ساری و میاندرود به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در هفته مازندران پرداختند.

در ادامه علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استان مازندران برای همکاری با فعالیت‌های انجمن گردشگری خانه هنرمندان ساری در راستای ایجاد شادی ، ارتقای سلامت روان ، جذب گردشگر و معرفی آداب و رسوم استان اعلام آمادگی کرد.

وی پیشنهاداتی درباره راه‌های توسعه گردشگری و حمایت از اقشار کم برخوردار بیان کرد و گفت: می توانیم با همکاری و مشارکت انجمن‌های مختلف روش‌های مناسبی را برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری  با قیمت مناسب  به کار گیریم.

رجبی بر ارتباط متقابل و توجه ویژه دولت به تشکل‌های مردم نهاد تاکید کرد تا این تشکل‌ها بتوانند همکاری پربارتر و پربازده‌تری داشته باشند.