مسافر نخودی در تاکسی‌ها
مسافر نخودی در تاکسی‌ها
لازم است نظارت سازمان تاکسیرانی بر روی فعالیت رانندگان بیشتر باشد و در گام نخست قوانین موجود درباره راه‌های کاهش بیماری را اطلاع‌رسانی کنند تا رانندگان مکلف به اجرای آن شوند و در ادامه سایر مسئولان مرتبط می‌توانند تسهیلاتی برای خرید قطعات خودرو در نظر گیرند تا از افزایش بار سنگین هزینه‌های خودرو بکاهند.

به گزارش ندای تجن– در زمان اوج شیوع بیماری کرونا بود که براساس پروتکل‌های بهداشتی به رانندگان تاکسی گفته شد تا در قسمت صندلی غقب تنها دو نفر مسافر بنشینند تا از افزایش بیماری جلوگیری شود.

رانندگان براساس قانون اعلام شده عمل کردند و در کنار آن افزایش هزینه کرایه تاکسی انجام شد تا کمی از ضرر ناشی از کاهش تعداد مسافر را حل کند.

اکنون چند سالی از زمان اوج بیماری کرونا گذشته است و شیوع بیماری کرونا با توجه به تزریق واکسن، نسبت به گذشته تا حدودی در کنترل درآمده است اما هم چنان شاهد درگذشت بیماران هستیم و در کنار آن بیماری آنفولانزا در استان افزایش یافته به طوری که حتی برخی مبتلایان دارای بیماری زمینه‌ای برای درمان آن مجبور به بستری در بیمارستان هستند.

با توجه به افزایش بیماری آنفولانزا شاهد نگرانی مردم درباره سلامتی خود و خانواده‌هایشان هستیم ، البته موضوع کمبود دارو هم مزید برعلت شده است و بر افزایش استرس و اضطراب خانواده افزوده است.

در همین شرایط رانندگان تاکسی نیز که به دلیل افزایش قیمت مایحتاج زندگی و قطعات مورد نیاز برای ساماندهی به استهلاک خودرو، مسافران را دعوت می‌کنند تا به تعداد 3نفره در قسمت صندلی عقب بنشینند که این موضوع گاهی سبب اعتراض مسافران می‌شود و بحث میان مسافر و راننده شکل می‌گیرد.

در اینجا لازم است نظارت سازمان تاکسیرانی بر روی فعالیت رانندگان بیشتر باشد و در گام نخست قوانین موجود درباره راه‌های کاهش بیماری را اطلاع‌رسانی کنند تا رانندگان مکلف به اجرای آن شوند و در ادامه سایر مسئولان مرتبط می‌توانند تسهیلاتی برای خرید قطعات خودرو در نظر گیرند تا از افزایش بار سنگین هزینه‌های خودرو بکاهند.