فعالان فرهنگی، سیاسی‌و اجتماعی بابل مسئولیت بسیار سنگینی دارند
فعالان فرهنگی، سیاسی‌و اجتماعی بابل مسئولیت بسیار سنگینی دارند

به گزارش ندای تجن– قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذارفعالان و نخبگان عرصه فرهنگی،سیاسی و اجتماعی شهرستان بابل در بحران ها بیان داشت: خروجی و اثر فعالیت های جمع این چنینی باید در جهت تأمین منافع مردم و مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان […]

به گزارش ندای تجن– قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذارفعالان و نخبگان عرصه فرهنگی،سیاسی و اجتماعی شهرستان بابل در بحران ها بیان داشت: خروجی و اثر فعالیت های جمع این چنینی باید در جهت تأمین منافع مردم و مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل  در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان و نخبگان عرصه فرهنگی،سیاسی و اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری بابل اظهار داشت؛ فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی برای ارتقای فرهنگ عمومی، بهبود مسایل اجتماعی در این شهرستان و افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف مردم در امور اجتماعی و سیاسی جاری کشور نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.

وی گفت: از گذشته یکی از برنامه های جدی ما برگزاری چنین جلساتی بود تا کنشگران فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان در دور یک میز به نقد و نظر در مورد مسائل و مشکلات شهرستان بپردازند.

عزیزاده گرجی با اشاره به اینکه همه ما باید به دنبال تأمین منافع مردم و مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، افزود: معتقدم همه کسانی که جوش و خروش در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارند و در جلسات آشکارا و پنهان نقد و نظر می دهند دلسوز شهرستان بابل بوده  و دغدغه مند هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت: فرصت نشست و تبادل نظر و دیدار چهره به چهره فعالان و کنشگران حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی باعث شناسایی دقیق مشکلات و رسیدن به راهکارهای صحیح برای رفع موانع برای خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد شد.

عزیززاده گرجی با اشاره به اتفاقات اخیردر کشور و جنگ رسانه ای دشمن در فضای مجازی بیان کرد: یک فعال اجتماعی و فرهنگی در این وضعیت باید وارد گود شود و با شناخت نقش خود در بحران‌ها، با اقدامات درست و بجا برای کاهش و پیشگیری اثرات و تبعات گوناگون حرکت کند.

وی در ادامه به مردمی سازی اقدامات دولت پرداخت و افزود: مردمی سازی همه امورات از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم است و هر جا کار را به مردم سپردیم اتفاقات خوب و ماندگاری صورت گرفت و مردم کار را تمام کردند.

گفتنی است در این نشست هم اندیشی کنشگران فرهنگی،سیاسی و اجتماعی شهرستان با نقد و نظرات خود در حوزه های مختلف  مسائل و مشکلات شهرستان بابل را مورد بررسی قرار دادند.

  • منبع خبر : دریافتی از روابط عمومی